Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Dette må være motiverende for å jobbe videre,satan til et sexy stuk...:D

Kunne ikke vært mer enig. De bakskjermene ser akkurat ut som de jeg drømmer om å ha på min egen tilslutt. Din bil er en enorm inspirasjons-/motivasjonskilde... Takk for bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for et gromt stuk :applause::applause:

Ser hjula kunne stått mere frahverandre. Om du lager en eksentrisk foring der du skrur baktraversen, så får du den hjula litt lenger bak. :wink:

Foran kan du vel også finne på litt.

Blir bedre å kjøre da også. Bare å kjøre E30 med og uten eksentrisk foran på bærearmene, merker man forskjell på.

Faen jeg må stå på å få min oldschool racer ferdig, ser jeg nå :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for et gromt stuk :applause::applause:

Ser hjula kunne stått mere frahverandre. Om du lager en eksentrisk foring der du skrur baktraversen, så får du den hjula litt lenger bak. :wink:

Foran kan du vel også finne på litt.

Blir bedre å kjøre da også. Bare å kjøre E30 med og uten eksentrisk foran på bærearmene, merker man forskjell på.

Faen jeg må stå på å få min oldschool racer ferdig, ser jeg nå :mrgreen:

Jeg kan flytte bakhjula litt lenger bak uten att det ser dumt ut ja,skal modifisere litt på bakstillinga uansett for den står litt lengre til venstre slik den står nå. Fram har jeg ikke noe mulighet lenger uten og bygge om radikalt. Hjulavstanden nå skal være ca samme som e30 så den skal bli grei og kjøre sånt sett. Jeg er mest spent på hvordan forstillinga kommer til og virke, for den er det mye hjemmemek på :)

:twisted: Seriøst rått!! :twisted: Skal du kjøre med så mye camber bak? Eller er det ikke så mye som det ser ut?

Det blir litt mindre, men det er ikke så ille nå heller. Så tror bilde lyver litt :)

Vil ellers takke for hyggelige komentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...