SpiderPig Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Sykt rå bil! men savner litt motorupdates? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Det blir det. Nyrene ble svarte og nå. Vil egentlig ha blanke men må finne noen som er i grei stand.Og motor uppdate kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Blir saker med svarte detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Har ikke ord! Ble faktisk råere en jeg hadde forestilt meg! Perfekt farge Bedre en julekalender dette her, for en ihuga E21 entusiast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 takker for det bilen fikk seg litt lister og div smått i kveld. dårlige bilder tatt med tellefonrør men bedre enn ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Å hooi:-) sikkert jævlig artig og montere den sammen:-D ta bli meget bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Heeeel råååå! Gleder meg til oppstart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Blir helt i henhold denna Test med blanke nyrer også om du har, da får du frem hai kjeften merre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Det blir blanke nyrer når jeg finner noen brukbare, disse måtte jeg lakke for di så ikke ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 dette er heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Damn! Syke man, denna ble feit:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Damn!!!! Perfekt! Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Det blir blanke nyrer når jeg finner noen brukbare, disse måtte jeg lakke for di så ikke ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Blanke nyrer selges i butikken, skadefrie er de også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå