Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155

Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Takker nok en gang karer! :)

Tommy- Ja jeg må prøve og få til noen lunde brukbare kjøreegenskaper i denne doningen :)

Ang bredding. Jeg kappet opp skjermen under kanalen ca fra døråpningen, så oppunder hele innerskjermen så igjenom baggasjerommsgulvet.Kappa og opp baksjermen nedenfra kanalen og helt opptil falsen litt nedenfor ruta, så var det bare og dra den ut i unsket bredde og begynne og fylle i med platebiter. håper du fårstår, er ikke så lett og forklare med tekst. :)

har monter cp stempler og pauter rådene i dag. Spraya på et tynt lag med lakk på blokka og.

motormont001.jpg

motormont002.jpg

motormont004.jpg

motormont005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut som alltid.

ska ha nye råder i min motor i vinter, hva er fordelerne/grunnen till att du valgte x-beam råder forran h-beam? Usikker på hva jeg ska kjøpe til min

Takk for det :)

Når jeg skulle bestille råder så hadde jeg ikke så mye og velge mellom. Carrillo hadde h-profil. Og pauter hadde disse i x-profil. Jeg hadde hørt mye bra om pauter og fikk god pris på disse. Hva som er best har jeg ikke peiling på for og være ærlig. Men pauter rådene skal vist lett greie 250hk pr. cyll så sterke er di :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...