Jørgen-A Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 En ting som dere ikke må glemme er att jeg ikke bare skal bruke denne til og spinne på gatebiltreff med. Jeg skal prøve meg på litt drag kjøring og når det passer. Og da må man ha MYE toppefekt for og komme noen vei med bmw og bmw understell. har ett mål om og greie 9,5 sek på 402m. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 En ting som dere ikke må glemme er att jeg ikke bare skal bruke denne til og spinne på gatebiltreff med. Jeg skal prøve meg på litt drag kjøring og når det passer. Og da må man ha MYE toppefekt for og komme noen vei med bmw og bmw understell. har ett mål om og greie 9,5 sek på 402m. Du er ikke halvt svenske vel Strippen kjøring er kult det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 nei, det er jeg ikke!hehe.Men det er kult ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Flere bilder snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 En ting som dere ikke må glemme er att jeg ikke bare skal bruke denne til og spinne på gatebiltreff med. Jeg skal prøve meg på litt drag kjøring og når det passer. Og da må man ha MYE toppefekt for og komme noen vei med bmw og bmw understell. har ett mål om og greie 9,5 sek på 402m. Blir den satt opp med launch controll og antilag og da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 ..om man skal skille seg ut må man langt over 600 hk for tida... Eller gjør som M3Yngve å dem i samme kategori, lære seg å kjøre drøy vinkel med fOll gass går med 286hk og det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Ja det har du bevist rimeleg bra, kjørte bak deg eit par runder på skogen å du kjøyre friskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Den får seg launch og greier ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Den får seg launch og greier ja. Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 nice blir sikkert rå kraft i den gamle 3 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 håper det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Monterte ferdig bunndelen i dag. så nå er det bare toppen igjen. den er på planing nå,håper jeg får den på mandag. så kansje motoren havner i bilen iløpe av neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 ..Gromt! Håpe kona blir like fornøyd med denna også da Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Haha.! Er vel heller tvilsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Ta her bli bøst Jørgen! bare synd du ska kjøre uten Vanos...! ska prøve 402m t sommern i au tenkte i. Ska kjøpe et sett med E/T street radial og prøve å komme under 10sek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå