Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Har vurdert å levere eksoshuset og grenrøret til coating, men er det noe vits når man skal kle det med bandasje og bleie?

Ja, det vil jeg påstå - hvis det jeg har blitt fortalt av Bäckis/PPF en gang i tiden stemmer. Å coat'e feks eksoshuset gjør at varmen ikke vil "gå ut av huset" helt på samme måte, og det skal visstnok være gode greier. Å montere bleie i tillegg, hjelper nok på også. Men slik jeg forsto det, så var det viktig med coating....

Men hva vet jeg, jeg ble jo fortalt dette på en tid da jeg slukte alt PPF sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt det du sier det stemmer meget bra, varm eksos kan ha en mye høyere eksoshastighet før den starter og lage krøll.

Ta for eks nascar v8 gutta, de har 65% flow kapasitet i eksos kontra innsug ( om man måler med lik temperatur, men siden eksosen er så mye varmere så går dette som smør :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker :D

Har i hele dag holdt på med bakstillinga.. Den sto ikke perfekt i center så jeg hadde litt dårlig plass i den ene skjermen, så det var bare og kappe opp igjen og sveise på nytt.Har utsatt dette lenge nå. Er så kjedelig og gjøre ting opp igjen. Men ble det bra og den er montert for godt :D glemte og ta bilder av den da naturligvis.. Bortsett fra det har jeg bare prøvemontert litt deller som har kommet fra pulverlakk. grenrøret er på coating enda men får det igjen iløpe av neste uke.

her er litt bilder. er litt dert det samme som før men det er ikke så store fotomuligheter inne i verkstedet.

2012043.jpg

2012042.jpg

Svart struktur er meget nice!

2012041.jpg

2012040.jpg

2012039.jpg

2012038.jpg

2012036.jpg

2012034.jpg

2012033.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...