H_Vatn Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Sveisene ser bra ut, skulle ønske jeg var like stødig selv... +1 på den ivar! skulle hatt meg ett tig apparat jeg og. kanskje sluppet og satt bort alt sånn til andre:) ser jævlig bra ut jørgen:) får jeg sitte på en runde i sommer kanskje? blir vell kjedlig med touring etterpå da isåfall:P
Pedi Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Skikkelige Tig-apparat koster jo en formue for en som kun bruker det på jobb. Men morro hadde det vært, å både eid og kunne brukt et slikt ett skikkelig
Haakjin Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Er det mig-alu dere bruker? Eller er det tig? Isåfall, helt enormt flink er dere hvertfall, er dere så stødig med tig'en blir jeg virkelig imponert!
///Mr.X Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Dette blir veldig bra, flott arbeid! Å sorte detaljer dette er etter min smak.
Jørgen-A Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Takker karer.Tig ja. Apperatet vårt er billig kina apperat som kostet bare 10000. Men funker som bare det
Jørgen-A Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Sveisene ser bra ut, skulle ønske jeg var like stødig selv... +1 på den ivar! skulle hatt meg ett tig apparat jeg og. kanskje sluppet og satt bort alt sånn til andre:) ser jævlig bra ut jørgen:) får jeg sitte på en runde i sommer kanskje? blir vell kjedlig med touring etterpå da isåfall:P Selvsagt skal du få sitte på en tur Har du tengt deg på gatebil våler da?
Jørgen-A Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Har du en ca pris på slikt innsug t m30 i e34? Ta det gjærne på pmLyst å sette inn bilen til dere når en ser hvor utrolig dykti dere er Bare send pm du
H_Vatn Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Sveisene ser bra ut, skulle ønske jeg var like stødig selv... +1 på den ivar! skulle hatt meg ett tig apparat jeg og. kanskje sluppet og satt bort alt sånn til andre:) ser jævlig bra ut jørgen:) får jeg sitte på en runde i sommer kanskje? blir vell kjedlig med touring etterpå da isåfall:P Selvsagt skal du få sitte på en tur Har du tengt deg på gatebil våler da? Gleder meg Har ikke lakt noen planer enda. Først skal bilen bli klar:) var innom Thoresen i dag og fikk tiget litt plenum i dag:) så nermer seg vell litt
Joachim_M5 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 H.Vatn, kan du sende meg nummeret til Thoresen? Tenkte å høre me'n om en customcooler til V12'ern...
Jørgen-A Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Begynte kl 8 i dag tidlig og snekere downpipe til e30 kundebilen. I rustfritt med wg retur. Og Anders har tigget ferdig grenrøret så nå er den bilen klar for levering Ble da ikke så verst dette Når jeg var ferdig med downpipe tok jeg en økt på e21n. Monterte turboen for godt bla. Her er bilde av ferdig cathtank. tror jeg skal polere den, redd det blir for mye svart om jeg lakker den.
mcnugget Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Bra du polerar tanken, trur det blir skitfint med litt alu som bryter det svarte! Liker stilen på motorrommet ditt;)
John90 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Dette blir eit av forumets desidert fineste motorrom!
Melkvik Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Begynte kl 8 i dag tidlig og snekere downpipe til e30 kundebilen. I rustfritt med wg retur. Og Anders har tigget ferdig grenrøret så nå er den bilen klar for levering Ble da ikke så verst dette Blir vel fornøyd haviken nå tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå