Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

:applause::applause: I applaude you :applause::applause:

Vakkert arbeid, og jeg liker det du har gjort :D

Men jeg lurer på én ting; Skal du kjøre med enkle eller doble lykter?? Jeg håper inderlig at du skal kjøre med doble,

for jeg synes det ser så nakent og "billig" (Les:315) når jeg ser på E21 med enkle lykter...

Har man doble så oser det kraft og sportslighet som E21 323i representerte når den kom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause::applause: I applaude you :applause::applause:

Vakkert arbeid, og jeg liker det du har gjort :D

Men jeg lurer på én ting; Skal du kjøre med enkle eller doble lykter?? Jeg håper inderlig at du skal kjøre med doble,

for jeg synes det ser så nakent og "billig" (Les:315) når jeg ser på E21 med enkle lykter...

Har man doble så oser det kraft og sportslighet som E21 323i representerte når den kom :wink:

takker :D

Det blir nok enkle med dobbelt lykt grill. Har ikke plass til di ineste lyktene.

Jålete greier. ;) Men er det pop off/avlastning's ventil jeg ser på innsuget ? Er ikke det litt jentete a ? :P

Hehe. Jålete og jålete, jeg har den for og skåne turboen bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det blir lag om man skal ha nerme 1000hk i en 3,2l. Vanos vil jeg ikke kjøre med pga mappings trøblet og mere som kan gå istykker. Att vanosen kakkler og krangler er ikke noe uvanlighet på s54 heller desverre. Ligger uannset nesten altid over 4000 o/min på banekjøring så blir vel ikke noe trøbbel skal dere se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...