Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Blir annen turbo på lars iår ;) Som er mer riktig for motoren hans ;)

hvilken turbo da?

skal han kjøre med eller uten vanos?

Skåne turboen ? :P hehe.. Turbo er jo slitedel på lik linje med bremseklosser:P hehe.. Men trodde de fleste nye turboer takla og kjøre uten ?

turbo er ikke en slite del. da har du ihvertfall større budsjett enn meg.. takler vel og kjøre uten en stund men vil jo ikke lite mere enn nødvendig. og lyden som blir om man kjører med eller uten bryr jeg meg ikke om. hadde turbo surge lyd i e30n i flere år og er lei av det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir annen turbo på lars iår ;) Som er mer riktig for motoren hans ;)

hvilken turbo da?

skal han kjøre med eller uten vanos?

Kvissel skal vel kjøre en comp turbo som heter 7675 om jeg ikkje tar helt feil. Og uten vanos!:)

Mao meget lik turbo som jeg har. Min og er en 7675.

Skal han kjøre org topp og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge bra prosjekt! Blir hel gromt!

Men en ting, som er verdt og nevne er luftfilter plasseringen din, og røra til den!

Jeg har gjort noe av det samme, og en fyr jeg kjenner, som driver mye med flowtesting av rør, innsug, grenrør osv, sa at dette var fyfy..

Du har ca. like mange 90gradere som meg, og han sa jeg taper VELDIG mye på det!

Minst mulig bøyer, og prøv og få "trykksatt" filteret..

Jeg skal bygge om mitt nå, blir 2x90gradere, også kommer filteret rett ut, samt at jeg skal bygge en "boks" rundt det. Slik at når man kjører, så vil luft bli trykket inn i filteret. Dette var det vist en del HK og hente på, samt respons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innløpe på turboen er 76mm innsugsrøra er 100. Og filtret er meget stort. Så skal det ikke bli noe problem. Jeg kunne satt ett mindre filter direkte på turboen men da har den dratt i seg varmluft. Med denne plaseringen får den kald luft fra hullet der lykta egentlig skulle vert. Så tror nok det kommer til og funka bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...