///Johnsen Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Da har jeg vært å sett på bilen i Molde! Imponert! Artig å se bilen med egne øyne etter å ha følt med oppbyggingen så lenge på nett. Skal bilen stå der imorgen også? Hadde vært artig å slått av en prat!
Kristian Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Da har jeg vært å sett på bilen i Molde! Imponert! Artig å se bilen med egne øyne etter å ha følt med oppbyggingen så lenge på nett. Skal bilen stå der imorgen også? Hadde vært artig å slått av en prat! +1!! gromt bygg!
Dynoperformance Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Grom bil du har bygd her:) ka ladetrykk styring bruker du?ser den har økende ladetrykk heile vegen.. er det grenrøret som ikkje klarer og bypasse nok eksos igjenom wastgate som gjør at den stiger på turtall ? Imponerende effekt du fekk:)
matsrh Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Da har jeg vært å sett på bilen i Molde! Imponert! Artig å se bilen med egne øyne etter å ha følt med oppbyggingen så lenge på nett. Skal bilen stå der imorgen også? Hadde vært artig å slått av en prat! +1!! gromt bygg! +2, rett og slett rå!
staM Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Den var vanvittig rå ja. Du fikk i hvert fall min stemme i dag!
Morgan GS Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Rå doning detta så på den idag i Molde ..., og håper du kommer på treff Mr )
Lamek Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Kassa var tight sa han.. 1,8bar:) Æ tytji d e tullåt, men d e kvar sin tytj.
Kristian Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Denne ble vel peoples choice på moldestuket sitt treff i helga.
635csi Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Denne ble vel peoples choice på moldestuket sitt treff i helga. Såpass? Fikk hvertfall min stemme da jeg var innom i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå