Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155

Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg endelig sett på bilen til Jørgen, og den er mye grommere i virkeligheten enn på bilder..! :)

Jævlig gjennomført, og hele stuket er perfekt!

Fikk en del ideer som jeg skal bruke på e30'n min, blant annet så fikk jeg nå endelig bestemt meg for at jeg skal ha pedalboks! :)

Stod og prata med Jørgen da de leste opp topp 5 Peoples Choice, og da de leste navnet på nummer 2 så skjønte jeg at Jørgen kom til å vinne. Så gratulere mæ den Jørgen! :)

Fikk forresten også hørt motorlyden når Jørgen fyra opp inne i hallen. Det var en del "bøse" amcar's som dreiv å rusa og styra til tider så folk fikk høre. Men når Jørgen kjørte ut og var helt oppe på turtallsperra et par ganger så var det like før folk begynte å klappe! :D

Fikk også sett og hørt når han brente litt gummi på parkeringsplassen før han kjørte opp på hengern..

Og jeg kan si så meget som at de som skal på Gatebil på Våler har noe å glede seg til, for denne høres BØS ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var som dere ser på show and shine i helgen. Kjempe bra arangemang! Stilte ut bilen bare for gøy, hadde ikke i tankene en gang att jeg skulle vinne 1 plass i publikums prisen. Så det var jo kjempe artig:)

Vant og gavekort fra ts-racing:)

Får jeg tid så blir det gs treff den 19.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...