Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det ikke litt digg å endelig være ferdig da ? Å bare småjusteringer til, så er du i mål.

Men hvorfor justerte dere ikke kammene når dere bremsa da ?

Ser også det ikke er gjort oss Andres. Har Bjørnstad gutta blitt slappe ?

Vi har alltid vært slappe vi! :oops: Nei da, men å justere kammer på denne er ganske tidskrevende, og tiden gikk vel litt fra oss. Ellers er det jo også sånn at å bremse/mappe en bil på dette nivået er ganske krevende både for mapper, eier og bil. Når man når effektmålet, blir man glad, og ønsker nødvendigvis ikke å plage motoren med drag etter drag. Når vi i tillegg fikk en liten oljelekasje, falt det seg naturlig å slutte mens leken var god.

Skrevet

Skjønner. :D

Noe annet en sånne "deribenker" dere er vant til også, så skjønner dere bare blir stånede å måpe på hvor rå sånne S54er er :wink::wink:

Skrevet

Noe annet en sånne "deribenker" dere er vant til også, så skjønner dere bare blir stånede å måpe på hvor rå sånne S54er er :wink::wink:

Hva er det? Slik 2jz sak som leverer like mye effekt som en s54 på samme trykk? :wink:

Skrevet

Hva er det? Slik 2jz sak som leverer like mye effekt som en s54 på samme trykk? :wink:

Ha ha, din 2JZ er ikke mye org i toppen den. #-o

Var vel helst disse RB "dreibenkene" jeg sikta til :mrgreen:

Skrevet

Ha ha, din 2JZ er ikke mye org i toppen den. #-o

Var vel helst disse RB "dreibenkene" jeg sikta til :mrgreen:

Ja det er det som er så imponerende med s54 att den lett yter 1000+ uten og trimme den :D

Skrevet

jeg har ny griffin radiator, ell pumpe med styring og orginal e34 m5 oljekjøler. og ell vifte med kåpe fra vw LT :) virker meget bra, holdt fint tempen på våler og der var det nermere 30+ :)

Var i dag på ørlandet på nato tiger airshow. Ble litt mindre kjøreing enn planlagt pga dårlig vær. flystripa ble såpeglatt desverre.her kommer litt bilder.

lastet opp familievogna :)

t79n6ygl99ll5yq8oxtt.jpg

spesielt og være på treff sammens med slike farkoster :)

08yfmnpv7ftgns6sf9gs.jpg

k80xxwr9grght3jopste.jpg

anders sin bil er ferdig. og den virker kan jeg låve dere. :lol:

a99rkhxjynajscfzwj6z.jpg

spinner lett denne e21n

6oade7oazwxv5qta52x1.jpg

Skrevet

kompis og kompis.. Vi ble invitert til og kjøre sammens med dem på dette arangemanget og kommer sikkert til og finne på flere ting sammen iløpe av sommeren så man kan jo bli kompiser ihvertfall :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...