Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Er det ikke litt digg å endelig være ferdig da ? Å bare småjusteringer til, så er du i mål.

Men hvorfor justerte dere ikke kammene når dere bremsa da ?

Ser også det ikke er gjort oss Andres. Har Bjørnstad gutta blitt slappe ?

Vi har alltid vært slappe vi! :oops: Nei da, men å justere kammer på denne er ganske tidskrevende, og tiden gikk vel litt fra oss. Ellers er det jo også sånn at å bremse/mappe en bil på dette nivået er ganske krevende både for mapper, eier og bil. Når man når effektmålet, blir man glad, og ønsker nødvendigvis ikke å plage motoren med drag etter drag. Når vi i tillegg fikk en liten oljelekasje, falt det seg naturlig å slutte mens leken var god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. :D

Noe annet en sånne "deribenker" dere er vant til også, så skjønner dere bare blir stånede å måpe på hvor rå sånne S54er er :wink::wink:

Hva er det? Slik 2jz sak som leverer like mye effekt som en s54 på samme trykk? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. :D

Noe annet en sånne "deribenker" dere er vant til også, så skjønner dere bare blir stånede å måpe på hvor rå sånne S54er er :wink::wink:

Hva er det? Slik 2jz sak som leverer like mye effekt som en s54 på samme trykk? :wink:

Ha ha, din 2JZ er ikke mye org i toppen den. #-o

Var vel helst disse RB "dreibenkene" jeg sikta til :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. :D

Noe annet en sånne "deribenker" dere er vant til også, så skjønner dere bare blir stånede å måpe på hvor rå sånne S54er er :wink::wink:

Hva er det? Slik 2jz sak som leverer like mye effekt som en s54 på samme trykk? :wink:

Ha ha, din 2JZ er ikke mye org i toppen den. #-o

Var vel helst disse RB "dreibenkene" jeg sikta til :mrgreen:

Ja det er det som er så imponerende med s54 att den lett yter 1000+ uten og trimme den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ny griffin radiator, ell pumpe med styring og orginal e34 m5 oljekjøler. og ell vifte med kåpe fra vw LT :) virker meget bra, holdt fint tempen på våler og der var det nermere 30+ :)

Var i dag på ørlandet på nato tiger airshow. Ble litt mindre kjøreing enn planlagt pga dårlig vær. flystripa ble såpeglatt desverre.her kommer litt bilder.

lastet opp familievogna :)

t79n6ygl99ll5yq8oxtt.jpg

spesielt og være på treff sammens med slike farkoster :)

08yfmnpv7ftgns6sf9gs.jpg

k80xxwr9grght3jopste.jpg

anders sin bil er ferdig. og den virker kan jeg låve dere. :lol:

a99rkhxjynajscfzwj6z.jpg

spinner lett denne e21n

6oade7oazwxv5qta52x1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...