Jørgen-A Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Så dette er ikke så uvanlig altså. Mye effekt tar seff på men dette skjedde under fin kjøring. Men mulig noe har tatt skade tidligere da. Men jeg er imponert over styrken i drevene i diesel kassa. Di er sterke som f. Synd det koster så mye dette vi holder på med.
e30 tic Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Ja de koster for mye for mannen i gata egentlig... Skal du opp i kasse som tåler det koster de jo mer en motoren din sikkert så det enkleste er nok å tygge opp zf kasser..
Jørgen-A Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Gjør det ja. Skulle hvert milionær istede for milionær på minus siden:) Selholm mpg tåler sikkert julingen men koster over 100 lapper. Så får samle på zf'er ja..
e30 tic Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Står en del slike i rallycross bilene, lite effekt men masse rivstarter på slicks og konstant mishandling og de trenger jo ikkje en gang overhales ofte
Jørgen-A Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Stemmer. Så er di testet på flere 850hk biler med slics på asfalt og. Men som sagt prisen..
ealoken Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Skal se hvor mange kasser som er igjen og få tak i jeg, evt må du bygge om til e92 330d kasse, samme inngående men bedre innvendig, har en kasse som skal på 1000 hk e34 nå for testing, koster Noget mer.
_anders Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Spent å se hvor lenge en slik zf som Jørgen har varer på 1000hk e34 når de tar kvelden på 1000hk e21
freddalur Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Hva med å rå på seg en v12 kasse først som sist? Er vell få som har tatt knekken på den?
evi Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 850CSI kassen er vel kjent for å være bra robust, vet ikke hvor mye de skal tåle jeg men.. Hva med nesten helt nye dieselkasser? De burde jo tåle en del moment.. Kan vel fort bli litt dyrt men.
Jørgen-A Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Jeg tror ikke det er power som har tatt kvelden på denne kassa. Den har ingen ulyder og alle gir virket. Ble ett par bomgiringer på våler desverre. Er redd det er det som er grunnen. V12 kasse hadde hvert bra sikkert. Men, er følsom for bomgiringer den og. Og enda surere og kjøre til helvete en splitter ny sliken som i tilleg må sveises om. Jeg svartmaler ikke 530 kassene før jeg sprenger ett gir i en. Man må bare være nøye med og få den i gir før man slipper pedalen. Jeg var nede i verkstedet nå og var under bilen med storhammeren. Fikk den i fri og det går faktisk ant og gire med den nå. Litt treig å få i 3 men skal lage ny girstang og prøve. Håper den er såppas att jeg kan bremse bilen med den iallefall.
evi Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Noe jeg har lurt på en stund.. Hvordan sveiser du om kasser? Akslingen må vel bli heeeeeelt rett?
Joachim_M5 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Frese av kløtsjhuset i fres, så alt blir beint. Sette ei blokk på "nesen", skru fast kløtsjhus på blokka og sett på girkassa så den står i svinghjulslageret. Sveise i omganger så ikke driten drar seg ut av helvete..... Veit om ei eller to nye 850 kasså hvis det bli nødvendig Jørgen..
M3 Yngve Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Er pga dårlig synkring når du har bummgira. Man skulle laga et sånn girspor som gamle Ferriarier har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå