Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Så dette er ikke så uvanlig altså. Mye effekt tar seff på men dette skjedde under fin kjøring. Men mulig noe har tatt skade tidligere da. Men jeg er imponert over styrken i drevene i diesel kassa. Di er sterke som f. Synd det koster så mye dette vi holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er power som har tatt kvelden på denne kassa. Den har ingen ulyder og alle gir virket. Ble ett par bomgiringer på våler desverre. Er redd det er det som er grunnen. V12 kasse hadde hvert bra sikkert. Men, er følsom for bomgiringer den og. Og enda surere og kjøre til helvete en splitter ny sliken som i tilleg må sveises om. Jeg svartmaler ikke 530 kassene før jeg sprenger ett gir i en. Man må bare være nøye med og få den i gir før man slipper pedalen. Jeg var nede i verkstedet nå og var under bilen med storhammeren. Fikk den i fri og det går faktisk ant og gire med den nå. Litt treig å få i 3 men skal lage ny girstang og prøve. Håper den er såppas att jeg kan bremse bilen med den iallefall.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frese av kløtsjhuset i fres, så alt blir beint.

Sette ei blokk på "nesen", skru fast kløtsjhus på blokka og sett på girkassa så den står i svinghjulslageret. Sveise i omganger så ikke driten drar seg ut av helvete.....

Veit om ei eller to nye 850 kasså hvis det bli nødvendig Jørgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...