Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Girkassa er god igjen! Fatter ingen ting jeg...

Dette har eg aldri opplevd før, einaste som kan ligne er ein diff eg hadde som låste seg...Stod bom heilt til eg blei lei å rykte ut clutchen på 6000rpm i første gir, da løsna den og eg kjørte i 2 mnd til før den rauk.... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girkassa er god igjen! Fatter ingen ting jeg...

Dette har eg aldri opplevd før, einaste som kan ligne er ein diff eg hadde som låste seg...Stod bom heilt til eg blei lei å rykte ut clutchen på 6000rpm i første gir, da løsna den og eg kjørte i 2 mnd til før den rauk.... #-o

Nei det er snodig. Det er noe som er litt skakt inni. Kassa for den er tynger å få i og ut 3 gir enn di andre gira.men finnes ikke problem og bruke den. Jeg har dratt den ut og inn av 3 gir sikkert 100 ganger i kveld. Og den har blitt mye lettere :D jaja, får se hvor lenge det varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girkassa er god igjen! Fatter ingen ting jeg...

Dette har eg aldri opplevd før, einaste som kan ligne er ein diff eg hadde som låste seg...Stod bom heilt til eg blei lei å rykte ut clutchen på 6000rpm i første gir, da løsna den og eg kjørte i 2 mnd til før den rauk.... #-o

Nei det er snodig. Det er noe som er litt skakt inni. Kassa for den er tynger å få i og ut 3 gir enn di andre gira.men finnes ikke problem og bruke den. Jeg har dratt den ut og inn av 3 gir sikkert 100 ganger i kveld. Og den har blitt mye lettere :D jaja, får se hvor lenge det varer.

Veit ikkje korleis desse er inni men ein kompis av meg hadde eit problem som ligna, det var med ei supra kasse da. 6 trins, der var det ein låse pinne som var traspa...skifta den så funka alt som det skulle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpna den kassa jeg hadde først. Men så ikke så nøye på skifte mekanismen. Men den funker nå så da jør jeg ikke mere med den før den går helt til helvete.

Hehe, hadde gjort det samme sjølv :) No har du vel ei ny på vei så du har vel ei i bakhånd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...