thesjit Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Hei! Ønsker å selge/bytte mine 18" Toora felger. Aner ikkje kva annet enn dette dei heiter då det var lite info på felgen. Alle har BMW emblem/senter. Info eg har lest ut på felgane var 8,5x18 h2t196 Toora. Der felgane var merket med ET var feltet blankt, så veit ikkje kva innpresset er men dei har stått på min E60 og passer då til denne bilen. To av dekka er av typen Pirelli PZero og har vert kjørt to sesonger på men har fortsatt bra mønster, heldt ein sesong til. Dei andre to dekka er Vredestein Sessanta og har vert kjørt ein sesong og heldt nok sikkert to sesonger til. Alle 4 har dim 245/40/18 Har berre tørka over to av felgane då dei var meget skitne, men for å illustrere korleis dei ser ut. Kanten av felgane (inni felgen) er har masse må skrapemerker/riper og aner ikkje korleis dei har blitt sånn då dei var slik då eg kjøpte bilen. Alle 4 felgane er slik. Sjå bilder. Bud!
RoaldJ Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Eira = klarlakken på den polerte kanten flasser/eirer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå