Flanders320i Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Noen som vet om de går ann å bruke innsugsmanifold fra en preface m20b20 motor på en preface m20b25 motor? lurer på om delene er like om man flytter over alle deler fra 325 innsuget til 320 innsuget, spjeldhus osv.. eller om innvendig rørdimensjon er mindre i 320 innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Edit: tenkte feil, my bad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flanders320i Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Takker for svar planen var å lakkere innsuget fra gamle motoren for å slippe å ta ut det som står påmontert på 325motoren. blir litt stilig med svart eller hvitt innsug. om noen har forslag til farge så blir det motatt med glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg mener jeg leste på forumet her for bare noen dager siden at 325 innsug er grøvere. Men er ikke sikker asså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 men innsuget på b20 har trangere kanaler, så du vill miste noen hester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flanders320i Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 men innsuget på b20 har trangere kanaler, så du vill miste noen hester. hmm.. da er det ikkje så aktuelt.. byttet motor for å få litt mer kraft så nekter å redusere antall hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 men innsuget på b20 har trangere kanaler, så du vill miste noen hester. hmm.. da er det ikkje så aktuelt.. byttet motor for å få litt mer kraft så nekter å redusere antall hk hvet ikke hvor mye du mister, men de sier at det er merkbar økning å sette b25 innsug på b20. så kansje 10-20 et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flanders320i Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 men innsuget på b20 har trangere kanaler, så du vill miste noen hester. hmm.. da er det ikkje så aktuelt.. byttet motor for å få litt mer kraft så nekter å redusere antall hk hvet ikke hvor mye du mister, men de sier at det er merkbar økning å sette b25 innsug på b20. så kansje 10-20 et sted. gjelder ikkje det bare spjeldhuset da? det er jo betydelig større. kunne og byttet insug med noen som har ett liggende som ikkje er i bruk kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 om du har begge manifoilene, så sjekk sjøl, 325 er større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 325 er annerledes, ja. mer buede kanaler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flanders320i Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 hmm.. kan skru av spjeldhus i helga så vi får ett endelig svar på dette men sjekket delenr hos GS og de er ulike fra -87 320 til 325 så kan vell gå ut ifra at de er ulike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Hjelper vel lite å skru av spjeldhuset, om det er noe som er større på b25 innsuget så er det vel diameteren på innsugskanalene. At du mister 10-20 hk bare av mindre dim på innsugskanalene har jeg liten tro på. Ikke at jeg ville byttet om det er målbar forskjell såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 spjeldet er også større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 spjeldet er også større Det jeg mente var at diameteren på flensen på manifolden mot spjeldhuset kanskje er den samme sånn som på m50. Der er kanalene større på b25. Men diameteren på hullet (flensen) ut mot spjeldhuset er den samme på b20 og b25 manifold. Har selv m50b25 spjeldhus på min m50b20 (med org. b20 manifold) da det er vesentlig større invendig diameter på b25 spjeldet. Men dette gjelder dog m50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flanders320i Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 har ikkje hatt tid til å sjekket dette sjikkelig pga skole men etter å ha sett bare på utsiden av manifoldene så er den litt mindre til b20. så det vil gi litt effekt tap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå