nikkenracing Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Edit : hei ny på forumet her driver til daglig med bil og har nå skaffet meg et nytt prosjekt. BMW E-36 318IS det som skal gjøres: -skifte farge til frozen gray -skifte del av v,baksjerm -ta div rust -bilen blir to farget stasj som skal på : - M-tech -carbon AC leppe framme -19" felger - carbon CSL koffetlokk -nye bremser -nye lykter -++++ Bilder kommer !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Høres bra ut:) bilder plz:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkenracing Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Et par biler jeg har bygget før .. E-36 325i E-46 320d E-39 som noen sikkert har sett i GS katalogen Har også drevet aktivt med Motocross siden jeg var ca 4 år ..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkenracing Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Utganspunktet ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkenracing Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 litt mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Looking good Du som har 318is. Husker du fargene på de 2 ledningene som går til spylerpumpa? Har nytt ledningsnett som er klippet i stykker, så kunne vært greit å vite fargekodene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveitenperformance Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 den m3 din er noe av det råeste jeg har sett!! men dette ser bra ut stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkenracing Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 den m3 din er noe av det råeste jeg har sett!! men dette ser bra ut stå på takker for det men det er 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Ser ut som den blir griserå er det 19" de nederste gs felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 detta blir gromt Bare å stå på nå Nikken så vi får lakkert begge bila fort som F....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkenracing Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Ser ut som den blir griserå er det 19" de nederste gs felgene?[/quotakk jepp 19" fra gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkenracing Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 detta blir gromt Bare å stå på nå Nikken så vi får lakkert begge bila fort som F....hehe blir bra dette sondre skal stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Looking Good Nikken Osso en slik grom farge å da blir bøst detta . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Dette ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkenracing Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 Looking Good Nikken Osso en slik grom farge å da blir bøst detta . takk Morgan du synes fargevalget var bra ja! hehe tror det kan bli ganske heftig dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå