nikkenracing Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Har vært en travel uke så har ikke fått gjort så mye på bilen men ble gjort en del i dag bilder kommer.. har holdt på med en e 46 som ble ferdig i går legger ut noen bilder av den å bilen er til salgs e46 318i
nikkenracing Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 sparklet ferdig bak og resten av små bulkene satser på og få den ned og inn i sprøyteboksen for grunning i helga
bmwkizn Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Ser bra ut så langt Bare av nysjerrighet, Hva er prisen på E46'n? Den var snygg
nikkenracing Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Ser bra ut så langt Bare av nysjerrighet, Hva er prisen på E46'n? Den var snygg takk for det 85, var planen
VegarVS Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 dette var et laglig prosjekt! jillt å følge med på
Frode G Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Heisann, tøft prosjekt. Jeg skal snart få lakkert en E36 jeg også, holder på med en 325 turbo.. Jeg bor i byen, så det har hvert interesant og fått tatt seg en innom verkstedet deres å fått seg en kikk.. Mvh Frode G
nikkenracing Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Heisann, tøft prosjekt. Jeg skal snart få lakkert en E36 jeg også, holder på med en 325 turbo.. Jeg bor i byen, så det har hvert interesant og fått tatt seg en innom verkstedet deres å fått seg en kikk..Mvh Frode G takk for det bare ta turen det.. ligger i stavlunden ikke så langt unna GSbildeler
nikkenracing Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Bra jobbet.Liker det jeg ser meget godt takk
Frode G Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Heisann, tøft prosjekt. Jeg skal snart få lakkert en E36 jeg også, holder på med en 325 turbo.. Jeg bor i byen, så det har hvert interesant og fått tatt seg en innom verkstedet deres å fått seg en kikk..Mvh Frode G takk for det bare ta turen det.. ligger i stavlunden ikke så langt unna GSbildeler Ja jeg veit hvor det er, har kjent Joachim i ganske mange år.. Også har faktisk far din tatt litt lakkering får meg. Mvh Frode G
nikkenracing Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Da kommer det litt flere bilder begyner og bli klar for grunning nå
Vegah Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Blir veldig spennende med Frozen Gray. Men du skal ha cred for å gå så grundig til verks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå