Morgan GS Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Bra niklas fått med linselusa på et bilde å jo Grunning i morra da og svart tak på søndag .....
BMW-Coupe Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Tydligvis populært med frozen gray utti Bud fortia! Tror dette blir bra! Skal denne beholdes eller kommer den for salg?
nikkenracing Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Bra niklas fått med linselusa på et bilde å jo Grunning i morra da og svart tak på søndag ..... håper på det ja Morgan ! linselusa er med vettu hehe
nikkenracing Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Tydligvis populært med frozen gray utti Bud fortia! Tror dette blir bra! Skal denne beholdes eller kommer den for salg? Hehe sant det men er jo en kul og spesiell farge da blir spennende og se hvordan e36'en tar seg ut i denne fargen kommer for salg ja
nikkenracing Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Heisann, tøft prosjekt. Jeg skal snart få lakkert en E36 jeg også, holder på med en 325 turbo.. Jeg bor i byen, så det har hvert interesant og fått tatt seg en innom verkstedet deres å fått seg en kikk..Mvh Frode G takk for det bare ta turen det.. ligger i stavlunden ikke så langt unna GSbildeler Ja jeg veit hvor det er, har kjent Joachim i ganske mange år.. Også har faktisk far din tatt litt lakkering får meg. Mvh Frode G ja men da er det bare og komme innom vettu
nikkenracing Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Bra niklas fått med linselusa på et bilde å jo Grunning i morra da og svart tak på søndag ..... håper på det ja Morgan ! linselusa er med vettu hehe Blir nok ett par pils og litt sliping i kveld;) da blir det fart vettu hehe holder du på med bilen i kveld eller ?
nikkenracing Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 nærmer seg nå stemmer det Morgan fetebilder av bilen din i dag;) funket sikkert meget bra:) ser helt rå ut med den fargen! Blir ikke helt det samme med min men det blir jo en kul farge på den da hehehe
Morgan GS Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 nærmer seg nå stemmer det Morgan fetebilder av bilen din i dag;) funket sikkert meget bra:) ser helt rå ut med den fargen! Blir ikke helt det samme med min men det blir jo en kul farge på den da hehehe gleder meg til å se din ferdig , blir nok grom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå