B5M2W5I Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Tenkte jeg skulle sjekke interessen, om noen har lyst til å kjøpe bilen min. Bilen står i Nord-Trøndelag - Namsos Bilder kommer. selges som delebil eller reprasjons objekt eller i deler Veldig mye bra på bilen. - godkjent senket i vognkort 40\40 (bilstein dempere, og tror det var apex senkesett, har papirer) - chip, effektanlegg, å kvassere kam - 17" vinterfelger original BWM, med 225\xx\17 dekk - 19" sommerfelger original BMW, med 225\35\19 dekk (M6 felger) - motor fikk overhalling for 10 000km siden. (ventiler, toppakning, regreim, ny kam...) - km: 300 000 +- - lite rust. (litt på jekkfestene) 14 2'er feil på EU-kontroll - parkbrems, for lang vandring - skjev brems foran - for dårlig virkning på parkbrems - slakke i innfestning arm på snekke - slitasje i hjelpesnekke - sprukket frontrute - Deffekt foring på nedre bakre bærearm venstre forran - Stor slakke i Stabstag lenke høyre foran - Ulyd og slakke i hjullager foran - Skade på sikkerhetsbelte bak høyre - For høy CO2 -delvis ødelagt girkasse Pris: Kom med bud
Martin-D Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Pris på 540i luftinntakene foran? De to heeeelt nederst på frontfangeren
B5M2W5I Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 vil helst ha bort hele bilen, men skal ta kontakt om jeg begynner å plukke av deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå