Infinity Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Kjøpt meg en "M3", og etter min smak ser ikke denne plasten på bilen ut, så tenker å selge det eller evt bytte i andre ting til e36. Fanger foran, bak, skjørter og vinge skal selges. Vinga er en lumma vinge de selger på GS. Jeg trenger: Sorte skinn dørtrekk foran til coupe. Evt trenger jeg noe stereo til kjerra.. Har du noe av dette og er intr i noe på bilen kan vi sikkert bli enige..
Infinity Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Legger til en "Infinity" bakfanger i glassfiber, nylakkert hvit. Strøken passform, kun prøvemontert på bil som på bildet. M3 kopi skjørter i plast selges også, nylakkert hvit. Skjørtene passet 4 dørsen til en kamerat, men ikke min coupe av en eller annen grunn.
ZhilleN Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Hva skal du ha for den vingen der? Kanskje litt tøff på e30'en..
Infinity Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Stylinga på bilen på første bildet går samlet for 2000, skjørt, bakfanger og front. Vinga skulle jeg gjerna hatt 1500 for, koster 8000 ny(ja, helt for jævlig) på Gs. Infinity fangeren er solgt.
geir84 Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Har du solgt stylinga på første bilde enda? viss ikke kan du ikke sende meg en meld på 92690047.. trenger egentlig bare front fangeren men kan kjøpe alt viss den ikke selges alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå