bmmww1 Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 hei, var å kjøpte meg 2 biler rett før jul her, kostet meg ingenting i grunn, solgte deler eg ikke trengte å gjekk i stor pluss:D va ein sedan med motor å ein touring uten, men touringen var eu godkjendt å alt. så no e motoren på vei øve bygge om fra auto te manuell, da de er rimligere, touringer er stygg i lakken for blir det:) blir m5 skinn fremme da detter er ein arbeidsbil å di er slitesterke! planer! 60-35( ) rat look panser (HAR) takstativ (HAR) full elektirske m5 sotoler fremme (PÅ VEI) legge gul film på langlysa( ) skrudde bbs felger (HAR) bilder kommer så fort eg kommer i meg i garasjen
bmmww1 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 er ikke kommen så langt, heller på med å sveise kanaler å sette motor å den blir ein m50 b20 da den bare skal brukes til arbeid å opp til rudskogen.
bmmww1 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 jaja! den skal vere klar iløp av 14 daga, da uten senk med tanke på snø å at eineste fangerane eg har til øves er m5!
bmmww1 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Bilder av driten kommer i dag da eg skal ta ut automat massa å henge inn manuell pedalla! Skulle hatt tak i noen brukende gulvmatter å ei girkula noen som har det?
bmmww1 Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 ble kje noen bilder i dag, rydda bare litt å tok ned auto kassa å renska motorrom for ledning, kommer noen i måro da eg har bestemt meg for å senke den allerede no nor motoren er ute:)
bmmww1 Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 bilder kommer i kveld, men sliter som ein tulling med å få start på motoren, da den ikke vil starte:( har bytter fra ein vanos til ein non vanos, byttet ledningsnett å alt, men på det ledningsnette eg har i no har batteriet stått fremme så nå vil den ikke starte.
bmmww1 Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 de var di bildene eg hadde i dag, denner er forøvrig til salgs. 520 24v
bmmww1 Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 da har eg begynt på å rusta panseret! så har eg fått montert alt i fronten på an, men ser dårligt ut med senk framme med de første.
316 Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Sedanen ser jo fin ut, har den noen alvorlige skjulte mangler?
bmmww1 Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Ein liten bulk i framsjermen, å litt rust på jekfesta men de skal sveises å sjermen skal byttes;)
bmwkizn Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Så ut som du hadde to kurrante utgangspunkt der Klikk amok med kamera, å legg ut bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå