KimR Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Hei, Jeg har hatt et lite problem som jeg ikke finner ut av hva er for noe... Når jeg kjører så er alt helt fint til og starte med, så begynner anlegget og skru seg og på og lyset blir svakere. når jeg skrur på fullt lys blir anlegget helt stille og lyset i "panelet" blir relativt svakt! Når jeg kom hjem så skjekket jeg batteripolene om alt satt skikkelig og det gjorde det. Noen som har hatt et lignene problem eller som kanskje veit hva det kan være? Mvh Kim Robin BMW 318i Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 For svakt batteri? Eventuelt sjekk om dynamoen lader nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.emma Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 heisann.jeg ville ta en sjekk på hvor mye dynamoen lader,hvis den lader 14,6v osv er det bra.hvis den lader bra så er det nok batteriet ditt som begynner å bli dårlig.eller for lite amp på batteriet.håper at dette vil hjelpe deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Hva slags bil har du? e21, e30, e36, e46, e9x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimR Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 E36 Byttet batteri for ca 2mnd tid siden, men skal ta en titt på dynamon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Vet at E39 er plaget med bakstykket til tenningslåsen lager til lignende krøll, vet ikke om det er tilfelle for E36. Når jeg leser innlegget ditt en gang til så ville jeg nok sjekket dynamoen først, om den lader som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimR Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 takker for svar:) fant ut feilen og det var bare ett lite "brudd" på en kabel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå