bmwp0wer Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 hei. har sånn halveis kjøpt meg e30 kjøpte meg en 320 1986 2 dørs bilen preger en del rust som vist på bilde. men håper det blir bil av det før jeg blir 18 ting som skal gjørest sveis alt rust. mtech2 ellns skinn inntriør senke 60/40 eller 60/60 startech baklykter anja framlykter sorte DE. eller gule broch felger. eller anja felger stabstag powerflex i alle foringer sveis inn badlock i panser facelift front med infientiv leppe. å catkiller og mye mere har tenkt litt på turbo motor idet siste men skal ta alt av rust først bare kom med innspill da jeg ikke er expert med bmw dette er vell mer som en drøm som derre sikkert ser så er det en god del rust
Haakjin Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Se der ja Jakob? Mye rust, men håper du får det til da, du kommer til å få hjelp av mange da så skal vell få til dette på 1 1/2 år
bmwp0wer Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 er en del rust men ska klara å få bil av denj..
TM custom Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 ser ut som bra planer skjer med ruteknuser a
bmwp0wer Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 hehe. nei det vet jeg ikke er ikkje jeg som har sett den i. jeg ska ta den ut da
bmwp0wer Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 er vell ikkje noen som har en høyre innerskjærm ?? kunne trengt det som dere sikkert ser
M3 Yngve Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Gøy at noen begynner på sånne rust holker. Her kan du lære deg å sveise rust ja. Lykke til med alt du skal gjøre med "god" bilen.
Superbeetle Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 hmm...jeg tror at jeg nettopp innså at jeg var blitt gammel, men ja..jeg hadde kastet hele greiene på bosset..("søppel" på østlandet) Du må iallefall bytte hele bakplaten, innerskjermene bak, kanalene, dørene og forskjermene utifra hva jeg ser.. Det er sikkert rust i bakskjermene og i innerskjermene foran også.. Men, for all del.. det finnes verre utgangspunkt! og det er sikkert gøy å få seg en bil som man vet at er dønn strøken..synd at veien dit er så lang..! Å drive å "lappe" er bare tull.. det er faktisk så midlertidig at det ikke en gang er vits å bruke tid på det i gjøre det i førsteomgang.. Ellers så er det ikke feil med rød E30 med brock b1 og mtech1(eller2)
bmwp0wer Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 ja.. er en del rust men jeg gir faen ikkje opp enda den ska bli helt rust fri vist det bli noe av det
TM custom Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 håper du er glad i karosseri arbeid hvor i lander holder du til forresten?
bmwp0wer Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 vest du vet kor smøla er henn?? eller kristiansund ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå