Jørgen Lie Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Hvis du skal ha den fronten der så må du bytte steinplate til facelift. Din bil er preface, så da vil ikke den leppa passe over ens !
bmwp0wer Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 jeg må bytte fordi mi si steinplate er opprusta sånn som resten av bilen
minigris Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 jeg må bytte fordi mi si steinplate er opprusta sånn som resten av bilen haha
bmwp0wer Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 hehe var rust på din å terje, men du ga vell opp du?
minigris Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 hehe var rust på din å terje, men du ga vell opp du? Hva litt på denj å ja! Men d hva e36 så d e kje vits å bruk energi på Dessutn vart d $$ te overs
Jørgen Lie Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Men uansett, du må ha tåkelys, steinplate, og sikkert støtfanger..Siden de er ulike på preface/facelift. Jeg har en støtfanger, men usikker på om det er foran eller bak
bmwp0wer Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 sant det terje si ifra vest du har fram da jørgen
bmwp0wer Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 var i garasjen idag etter en hard uke uten bmwn så jeg bestemte meg for å ta ut motor har bare igjen å løfte opp motorn imårå no bilder kommer imorgen
bmwp0wer Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 såg helt greit ut litt sånn overflate rust men. skal ta mere bilder ikveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå