Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skaff deg et nytt prosjekt, la den der få vile og bruk det du kan av deler fra den..

Er alt for mye jobb å bytte alle de delene der, og dette her er bare det du ser, tenk over alt som ligger bakenfor som kommer fram når du starter å kappe...

har selv gått på et slikt projekt for mange år siden, angrer på at jeg ikke ga F, men gikk på, sveiser selv, og sto i 12-14 timer hver dag i 2 uker, kun for å sveise, så er det etterbehandling, sparkling, lakk,,, osv,,,,

nei det er ingen skam å snu,,,

Skrevet
Må bare si att dette er nesten det verste utgangspunktet jeg har sett på lenge:P men veldig morsomt hvis du får til bil ut av det:) Og ang turbo, så går det vel an å få det godkjent helt opp til 286 hk? Får jo godkjent s50b30 motor i denne med 286 hester så:)

Du skal slite lenge for å få godkjent 286hk i en E30 nå til dags, ettersom Dekra/TÜV papirene til Hartge ikke fungerer som dokumentasjon lengre etter en mindre(!) unødvendig klage fra noen til SFOOR.

Ok er vanskelig å henge med i svingene på hva som er lov og ikke lov, ettersom att det endres til stadighet hehe :lol:

Skrevet
Må bare si att dette er nesten det verste utgangspunktet jeg har sett på lenge:P men veldig morsomt hvis du får til bil ut av det:) Og ang turbo, så går det vel an å få det godkjent helt opp til 286 hk? Får jo godkjent s50b30 motor i denne med 286 hester så:)

Du skal slite lenge for å få godkjent 286hk i en E30 nå til dags, ettersom Dekra/TÜV papirene til Hartge ikke fungerer som dokumentasjon lengre etter en mindre(!) unødvendig klage fra noen til SFOOR.

Ok er vanskelig å henge med i svingene på hva som er lov og ikke lov, ettersom att det endres til stadighet hehe :lol:

Ja, skal ikke være lett. Men nå har flere personer som har spurt hos forskjellige trafikkstasjoner fått samme svaret, at papirer fra Hartge ikke fungerer som dokumentasjon lengre.

Skrevet

Ja, skal ikke være lett. Men nå har flere personer som har spurt hos forskjellige trafikkstasjoner fått samme svaret, at papirer fra Hartge ikke fungerer som dokumentasjon lengre.

Ok, da vet man det:) Har kanskje peil på hvordan det ligger an ang ombygging fra r4 til r6 og du da kanskje? :) Kommet noen faste regler ang dette?

Og beklager trådstarter for O/T :)

Skrevet

da har jeg bestemt meg for å legge prosjekte dødt.

skal skru den helt ifra hverandre å ta av alt som er brukbart :)

så si ifra vist du trenger deler

blir mest sansynlig nytt karosseri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...