Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

"Lykke til".. fikk litt lyst på stratos når eg så sveisen din.. hehe sjekk flaska :P men Går dette bra går alt bra.. forsiktg med å kappe vekk for mye på en gang.. bilen blir fort sjev, spesielt bak i hekken. Stå på 8)8)

Skrevet

var å handlet litt igår :)

sånn som

325 understell.

sideskjørt

:) tenkte jeg skulle ha på 325 understelle med 320 motor :) pga skivebremser bak :P ser så mye finnere ut da :P

Skrevet

var å såg litt idag :) stakk litt med skrujarnet i dørken :( fant 2 hull. ett va bare gjemt med tecktyl :( vart litt irritert når jeg såg det. men skal sveis inn ny plate når jeg får noen til å sveise :)

Skrevet

Flott tankegang med tanke på understell, Jakob! De fleste tenker andre veien, slenger i 325 motor og har 320 understell. Men med 325 understell blir det nok bra :) Kjøpte du de røde sideskjørta som sto på min kanskje?

Skrevet

Anbefaler deg og sette deg realistiske mål etterhvert. Du har startet på rust, så da kan det være greit og fullføre dette først. Videre trengs det sikkert en gjennomgang av bilen, og en EU-kontroll. Regner med du vil ha skilter på bilen :)

Turbo er jo i og for seg greit, men du bør ha en god del kunnskap før du begir deg ut på noe slikt. Er ikke bare å kjøpe et turbo-kit og montere. Er en god del andre ting som også skal være på stell for at noe slikt skal fungere. Det koster mye, og man bør ha over gjennomsnittet peiling på hva man driver med om man vil ha en noenlunde skikkelig bygg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...