Sviddgummi Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Hei! Har handlet en 99 318i E46 med sportsratt, sportsstoler, klima, cruisekontroll etc. Vet ikke om det er en spesiell utstyrspakke jeg. Er buisness cd spiller pakke også. Anyways, der hvor klokka vises og temp i det lille displayet mellom fart og turteller, står det "--:--" og jeg får ikke gjort noe med det. Trykker den knappen til høyre men ingenting skjer. Noen som vet hva det kan komme av? Skulle gjerne hatt klokke og temp.
2000Touring Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Du må stille klokka. Du må vri på den lille knotten på instrumenetet for å stille klokka(husker ikke om det er den høyre eller venstre.
Sviddgummi Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Men uansett om jeg vrir eller trykker, så skjer det ingen verdens ting.
2000Touring Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Enten noe feil med instrumentet eller måten du gjør det på Sikker på at du vrir på rett knott? Er 2 stk på instrumentplanelet...
Sviddgummi Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Har prøvd å vri på begge knottene begge veier, ingenting som skjer. Hmm Tenkte å se om jeg kommer inn på ODC menyen etterpå, bare for å se om displayet en gang reagerer på en av knottene. Bilen skal diagnosetestes til mandag, kanskje det viser noe.
2000Touring Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Napp av batteriet å se om du får stilt klokka etter det... Edit: litt kjapp der Sett på ledningen på batteriet igjen - også prøv å stille klokka(mulig du skjønte det(?)
Hansh Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Viser klokken på CD-spilleren det samme? Må stå på klokke i instrumentpanelet når du stiller, og det tar et lite øyeblikk for det skjer noe.
Sviddgummi Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 CD spilleren viser ikke noe klokke, bare fm/cd info. Hm I dash står det bare km stand, trippteller og --:--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå