strukt Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Hei, Vår 5-serie skal bort , i den forbindelse lurer jeg på hva du mener er en realistisk pris for denne bilen. Info: BMW 520iA E39 Facelift / Stasjonsvogn Mod: 2002 KM: 167 000 Import: Nei Utstyr: Sort Skinn Xenon Varmeratt Nivåregulering DSC Nye sommerdekk Vinterdekk med pigg (Nokian hakka 5) Kan nevnes at kompressor og begge belger til nivåreg er byttet. Støtdempere foran er byttet. Det er utført service på automat. Ikke grunnet noen feil, kun forebyggende. Panser og bakluke ble byttet i 2006 grunnet rust i sveiseskjøt. utført på garanti av strandveien auto i Trondheim. vanlige servicer er fulgt slik de skal, dokumenteres med kvitteringer i tillegg til servicehefte.
todleif Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Prisene varierer voldsomt på finn. Er da ikkje so lett å finne ein realistisk pris, men rundt 130t skal vel du kanskje få?
ehrnst Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 100-150 er vel en grei pris vil jeg tro uten å ha sett den selv. de som har mulighet til å selge bilene sine billig nå om dagen er de som får solgt har jeg inntrykk av. spes e39 som ser ut til å være et trått marked
strukt Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Ønsker helst 140-150 for bilen men, ser at vi kanskje må gå lavere. synes også E39 markedet på finn ser veldig merkelig ut for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå