Jaws Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Hei folkens, som overskriften seie so har eg montert xenon i tåkelysene på min e46, eg kjøpte dei på vvme.com, alt fungerer heilt fint men av og til når eg slår dei på so går alle nålene i instrumentet i bunn ogso er alt normalt igjen, ka som gjer da?
Jaws Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 kjøpte kun xenon settet eg, skal eg ha meir?
aottesen Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Gå inn på www.vvme.com og finn errorcancler til det settet du kjøpte. Det er en liten motstand som gjør at elektronikken ikke tuller seg.
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Gå inn på http://www.vvme.com og finn errorcancler til det settet du kjøpte. Det er en liten motstand som gjør at elektronikken ikke tuller seg. Den har vel ikke noe med det å gjøre? Den motstanden som man setter på ledningen er vel for å fjerne feilmelding i dashen. Hei folkens, som overskriften seie so har eg montert xenon i tåkelysene på min e46, eg kjøpte dei på vvme.com, alt fungerer heilt fint men av og til når eg slår dei på so går alle nålene i instrumentet i bunn ogso er alt normalt igjen, ka som gjer da? Dette skjer med min også. i 1 av 20 tilfeller eller noe slik, skjer oftere når det er kaldt. Har aldri giddet å bry meg noe om det.... Det har forøvrig skjedd engang eller to når jeg har skrudd på hovedlysene også (orginal xenon)...
Jaws Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 So det er ikkje poeng i og kjøpe dei feilfiksarane? Er det nokon som veit eigentlig kvifor det blir sånn av og til?
mr. compact Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Var det et billig sett? Xenon treng svært høg spenning for og tenne, så hvis pære eller omformer er av halv passelig kvalitet så vil den dra mye strøm i start øyeblikket. Du kan måle spenning (( V= ) Likespenning) på polene på batteriet, mens du får noen til og slå på bryteren. Hvis spenninga gjør et hopp nedover så har du iallefall konstatert problemet. Kan kanskje løses med kondensatorer foran omformerene, men dette bør vel vurderes av fagfolk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå