Gå til innhold

Thelax' E30 venter spent på BT.


Thelax
 Share

Anbefalte innlegg

Bøffelskinn, "ny" motor og eksos montert. Bilder kommer. MEN motoren tikker noe vanvittig. Virker som at alle løfterne henger. Har prøvd flush, og lurer på hva jeg skal gjøre. Kanskje kjøpe Granada? De tikker og, men det er normalt, og ventilene kan justeres. En M52B28 skal %#&%""#¤ ikke tikke! Tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Motor montert.. Har lest ut feilkoder, og får feil på Lambda sonder og gasspjeld føler, kamføler og veivføler. Nye lamdaer montert, og prøvd å bytta gasspjeldføler, men ingen forskjell. Noen tips?

3cn9zn6o0kq3zjyzo5g7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte om lambdaene, men er mulig at det ikke blir bedre på de bakre. Hadde samme tilfelle på en 330i jeg bytta til shiedeman eksos på, da hjalp det midletidig å bytte om lamdaene. Men lambdaene bak ligger ikke verdiene innenfor normen etter/i kat. Løsningen på er å gå inn i hjernen å sette ned co kravet der (omprogramere) f.eks sende fila til tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte om lambdaene, men er mulig at det ikke blir bedre på de bakre. Hadde samme tilfelle på en 330i jeg bytta til shiedeman eksos på, da hjalp det midletidig å bytte om lamdaene. Men lambdaene bak ligger ikke verdiene innenfor normen etter/i kat. Løsningen på er å gå inn i hjernen å sette ned co kravet der (omprogramere) f.eks sende fila til tyskland.

Hei.

Har montert lambdaene rett etter at manifoldene går fra tre til en. Er ikke så langt fra der de står originalt. Hva mener du om det? Har motor fra 95, så det er bare to lambdaer. Hvem i tyskland kan sette ned co kravet i hjernen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...