Iversen92 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 hvilken pris er det du ser for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bella6 Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Hei;) bilen ser ut som ett greit restureringsprosjekt, hadde du solgt han for 6000kr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 ikke for og hindre salg av denne bilen men når det ikke er info om det så må må jeg legge det ut. motoren er ikke i topp stand kommer masse blå røyk når du gir full gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 ikke for og hindre salg av denne bilen men når det ikke er info om det så må må jeg legge det ut. motoren er ikke i topp stand kommer masse blå røyk når du gir full gass. Hei Ja bilen er da langt i fra ny !!! PS det er merkelige lyder når en svinger også..... Jeg har da ikke sjekket bilen noe særligt heller da.jeg tror ikke at noen tenker oioi den sviver jeg kjøper den å setter motoren oppi min strøkne e12 heller da.... Eirik nils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 motoren kan jo være bra selv om karosseriet er i dårlig stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 motoren kan jo være bra selv om karosseriet er i dårlig stand Men den må må ikke være det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Er bilen kjørbar slik den står? tåler den en lengre kjøretur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom m535i Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå