520ee28 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Har våre på EU-kontroll i dag, og fekk feil på dette: stor slakk i kuler foran linkarm. er litt usikker på kva deler eg skal bestille.. styre kuler eller Stabilisator-stang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 eg ville ha ringt å snakka me dei som tok kontrollen å fått dei til å forklare kva dei meiner for de er ingen kule foran linkarm. i så fall må dei meine att ei av kulene på linkarmen e gåen ? ellers så har du jo endeledd som er kule og bærekule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Det står på lappen hvilket punkt du har fått feil på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ee28 Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Ja, trur eg får ringe å høyre.. står, 5.4 --> og på det punktet står det stabilisator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 slakk i stabilistator er kun 1er feil på eu, er nok bærekule tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520ee28 Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 slakk i stabilistator er kun 1er feil på eu, er nok bærekule tror jeg Ja, kanskje det. men det står stor slakk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 det blir ikke 2er før stabstag opphenget er knekt. tror man faktisk har lov og fjerne det. se på e30, noen biler har stabilisatorer bak andre har ikke, nå er det en gammel klassiker da men er det ytre stabstag oppheng eller indre stab foringer skal det være kun 1er feil er jeg rimelig sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 det blir ikke 2er før stabstag opphenget er knekt. tror man faktisk har lov og fjerne det.se på e30, noen biler har stabilisatorer bak andre har ikke, nå er det en gammel klassiker da men er det ytre stabstag oppheng eller indre stab foringer skal det være kun 1er feil er jeg rimelig sikker på link atm skal ikkje være feil i de heiletatt som eg forstår men stor slark i stab foring gir 2 ar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 det blir ikke 2er før stabstag opphenget er knekt. tror man faktisk har lov og fjerne det.se på e30, noen biler har stabilisatorer bak andre har ikke, nå er det en gammel klassiker da men er det ytre stabstag oppheng eller indre stab foringer skal det være kun 1er feil er jeg rimelig sikker på link atm skal ikkje være feil i de heiletatt som eg forstår men stor slark i stab foring gir 2 ar feil Trodde ikke du fikk 2er på det :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Lenkarmer fungerer jo som 'ytre stab.stag' og er det stor slakk i disse er det 2'er feil på PKK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Det der er ikke yttre stabstag nei, det er ytre stabstag oppheng, og er nok ingen 2er feil, står på mitt til det motsatte er bevist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Det på bildet er lenkearm og det gir nok 2-er feil, ja. Fikk det i fjor på min. Har mange navn den delen der, så ikke enkelt å vite bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 nope ingen 2 ar feil på linkarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg fikk det. Men at verkstedene praktiserer forskjellig er intet ukjent fenomen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 da får du klage, og si at du kommer til og dra til bt for og vise bilen og spørre de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå