Gå til innhold

Slakk i kuler foran linkarm?

520ee28
 Share

Anbefalte innlegg

eg ville ha ringt å snakka me dei som tok kontrollen å fått dei til å forklare kva dei meiner :P

for de er ingen kule foran linkarm. i så fall må dei meine att ei av kulene på linkarmen e gåen ?

ellers så har du jo endeledd som er kule og bærekule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir ikke 2er før stabstag opphenget er knekt. tror man faktisk har lov og fjerne det.

se på e30, noen biler har stabilisatorer bak andre har ikke, nå er det en gammel klassiker da :P men er det ytre stabstag oppheng eller indre stab foringer skal det være kun 1er feil er jeg rimelig sikker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir ikke 2er før stabstag opphenget er knekt. tror man faktisk har lov og fjerne det.

se på e30, noen biler har stabilisatorer bak andre har ikke, nå er det en gammel klassiker da :P men er det ytre stabstag oppheng eller indre stab foringer skal det være kun 1er feil er jeg rimelig sikker på

link atm skal ikkje være feil i de heiletatt som eg forstår men stor slark i stab foring gir 2 ar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

link atm skal ikkje være feil i de heiletatt som eg forstår men stor slark i stab foring gir 2 ar feil

Trodde ikke du fikk 2er på det :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...