pkgrette Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 som emne sier ønsker kjøpe 328 eller 528 må være skinn helst svart. manuel. og mye utstyr. ombygget også int men alt har sin pris har en mazda 323 GTR 4x4 utrolig morsom bil vis noen er int i bytte (mazdan har verdig på ca 80) med ny (brukt)kasse+ mellomdiff. går veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 ligger jo en til fantasipris her viewtopic.php?f=39&t=178388 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 jeg syns vel egentlig ikke det er fantasi pris faktisk for en strøken 328 i tilnærmet ny tilstand, om bildene ikke lyver og selger er ærlig selvsagt, er jo ikke så mange strøkne e36 igjen, ikke originale i så fall. 328 er en flott bil, løp og kjøp om den er så fin som den ser ut til ! men hiv felgene og skaff deg noen hvite contour felger for eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 jeg syns vel egentlig ikke det er fantasi pris faktisk for en strøken 328 i tilnærmet ny tilstand, om bildene ikke lyver og selger er ærlig selvsagt, er jo ikke så mange strøkne e36 igjen, ikke originale i så fall. 328 er en flott bil, løp og kjøp om den er så fin som den ser ut til ! men hiv felgene og skaff deg noen hvite contour felger for eksempel! Mye penger for en 328 uansett tilstand mener nå jeg. ikke mange strøkne e36 ? åhoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 nei altså misforstå meg riktig dicky ! jeg har da selv en e36 jeg selv mener er ganske strøken, riktig nok bare en 320, med dokumentert lav km stand, 3 eiere før meg, m3 eksteriør og interiør, med noen fine hjul, som jeg har brukt masse penger på og få slik og en relativt fin. og en original e36 m3 som er i grei stand, men må desverre si at ingen av de er like fine som denne, og joa det er "bare" en 328, men sist jeg sjekket er i grunn det en ganske så rå gatebil uansett, masse kjøreglede, og 150 tusen er i grunn ikke så mye cash for denne vil jeg hardnakket påstå! dette er du vel egentlig enig i du også, en bil som har blitt lite klådd på med de riktige oppgraderingene og denne motoren er verdt litt penger ! selv om du har mye biler mellom fingrene og handler antagelig en del billig og selger litt for profitt etc og tenker butikk ! (så vidt jeg har fått med meg, mulig jeg tar feil) alt i alt ser det ut som en flott bil som er verdt pengene, løp og kjøp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 nei altså misforstå meg riktig dicky ! jeg har da selv en e36 jeg selv mener er ganske strøken, riktig nok bare en 320, med dokumentert lav km stand, 3 eiere før meg, m3 eksteriør og interiør, med noen fine hjul, som jeg har brukt masse penger på og få slik og en relativt fin. og en original e36 m3 som er i grei stand, men må desverre si at ingen av de er like fine som denne, og joa det er "bare" en 328, men sist jeg sjekket er i grunn det en ganske så rå gatebil uansett, masse kjøreglede, og 150 tusen er i grunn ikke så mye cash for denne vil jeg hardnakket påstå! dette er du vel egentlig enig i du også, en bil som har blitt lite klådd på med de riktige oppgraderingene og denne motoren er verdt litt penger ! selv om du har mye biler mellom fingrene og handler antagelig en del billig og selger litt for profitt etc og tenker butikk ! (så vidt jeg har fått med meg, mulig jeg tar feil) alt i alt ser det ut som en flott bil som er verdt pengene, løp og kjøp ! Joda jeg ser jo den, 328 er en flott motor, og denne virker jo strøken! men det er da mange som er så strøkne. men man får jo en strøken e46 får den prisen. hadde prisen ligget i 110-120 hadde jeg syns det var en mer rett pris. men han får sikkert solgt den, men jeg hadde aldri brukt 150tusen så lenge det ikke er en Mbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 er ennig i flere her min mening er den en som har rett utstyr og rettefargene det rette i mine øyne er 328 manuell svart skinn vader helt strøken svart bil. og lav km stand er det jeg vill ledde litt penger i men 150 tusen da kan jeg kjøpe en e46 istedet. eller så må noen komme med et overbevisene triks som at totalrenovert bil. overhala alt eksempel pluss dyr lakkjobb med mere. ser hels med pris ca 70-120. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 kan få handlet min e46cia 320 mtech bil for 120 sportdelskin og just eu godkjent 165tkm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 2 dørs 4 dørs? farge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 2dørs ja er sølv http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24709999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 nei altså misforstå meg riktig dicky ! jeg har da selv en e36 jeg selv mener er ganske strøken, riktig nok bare en 320, med dokumentert lav km stand, 3 eiere før meg, m3 eksteriør og interiør, med noen fine hjul, som jeg har brukt masse penger på og få slik og en relativt fin. og en original e36 m3 som er i grei stand, men må desverre si at ingen av de er like fine som denne, og joa det er "bare" en 328, men sist jeg sjekket er i grunn det en ganske så rå gatebil uansett, masse kjøreglede, og 150 tusen er i grunn ikke så mye cash for denne vil jeg hardnakket påstå! dette er du vel egentlig enig i du også, en bil som har blitt lite klådd på med de riktige oppgraderingene og denne motoren er verdt litt penger ! selv om du har mye biler mellom fingrene og handler antagelig en del billig og selger litt for profitt etc og tenker butikk ! (så vidt jeg har fått med meg, mulig jeg tar feil) alt i alt ser det ut som en flott bil som er verdt pengene, løp og kjøp ! +1 finn en strøken original E36 328 M-tech med tilsvarende utstyr? Hvis den jeg hadde er såkalt strøken, så er den ikke strøken i forhold til en original. Om du mener at du får en E46 i samme tilstand som den E36´en i samme prisklasse, så vil jeg gjerne sett en. og btw... hadde heller handlet en facelift E36 328 enn en preface E46 320 automat... men det er vel gjerne meg som har et annet syn på hva en morsom bil er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 er ennig i flere her min mening er den en som har rett utstyr og rettefargenedet rette i mine øyne er 328 manuell svart skinn vader helt strøken svart bil. og lav km stand er det jeg vill ledde litt penger i men 150 tusen da kan jeg kjøpe en e46 istedet. eller så må noen komme med et overbevisene triks som at totalrenovert bil. overhala alt eksempel pluss dyr lakkjobb med mere. ser hels med pris ca 70-120. Vil nå heller påstå at en originalbil i god tilstand er bedre enn en totalrenovert bil... Uten at jeg sier noe mer så er min beste anbefaling å prøvekjøre begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 nei altså misforstå meg riktig dicky ! jeg har da selv en e36 jeg selv mener er ganske strøken, riktig nok bare en 320, med dokumentert lav km stand, 3 eiere før meg, m3 eksteriør og interiør, med noen fine hjul, som jeg har brukt masse penger på og få slik og en relativt fin. og en original e36 m3 som er i grei stand, men må desverre si at ingen av de er like fine som denne, og joa det er "bare" en 328, men sist jeg sjekket er i grunn det en ganske så rå gatebil uansett, masse kjøreglede, og 150 tusen er i grunn ikke så mye cash for denne vil jeg hardnakket påstå! dette er du vel egentlig enig i du også, en bil som har blitt lite klådd på med de riktige oppgraderingene og denne motoren er verdt litt penger ! selv om du har mye biler mellom fingrene og handler antagelig en del billig og selger litt for profitt etc og tenker butikk ! (så vidt jeg har fått med meg, mulig jeg tar feil) alt i alt ser det ut som en flott bil som er verdt pengene, løp og kjøp ! +1 finn en strøken original E36 328 M-tech med tilsvarende utstyr? Hvis den jeg hadde er såkalt strøken, så er den ikke strøken i forhold til en original. Om du mener at du får en E46 i samme tilstand som den E36´en i samme prisklasse, så vil jeg gjerne sett en. og btw... hadde heller handlet en facelift E36 328 enn en preface E46 320 automat... men det er vel gjerne meg som har et annet syn på hva en morsom bil er... vet om flere e36er som er like\vis ikke mer strøkne proppa med utstyr var vel å ta i Hadde også heller kjørt i en e36 3208 en en e46 320, var ikke det jeg mente Flott bil og ny eier blir nok fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 hei hei gutter blir ikke noe 320 automat blir lei etter 3 timer . hehe gått på den feilen før ikke at jeg herjer med bilen men vill ikke ha noen problem med å kjøre forbi. skal ha en 328 eller 330 manuell ikke auto 2 dørs. e46 e36 alt til sin rette pris e36 skal den være strøken. vis jeg skal ha det.. og en reovert er bedre enn orginal foringer ,lagre, pakninger er ferskvare samme ossen det blir brukt. hadde den vert renovert ja men nei ekke vert det i mine øyer. jobber med bil vær dag og ser hva bare få år gjør med biler som ikke blir passa på. men blir eldre dissa gamle også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Kjøp deg en fin 320 og bygg om til m3 du pk:) vader får du ikke i annet enn m3 uansett:) + at m52 tikker ved banekjøring f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå