Carl-Wilhelm Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hei. Jeg har ett sett med nesten nye gateslics på felg som jeg har brukt på min E46 320d. De står på 16" OZ Racing felger. Dekka er Toyo R888 225/50/16. De har blitt brukt 1 dag på rudskogen. Selges pga jeg ikke har bilen lengre, og den nye bilen har for store bremser for 16" felger. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Wilhelm Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Kan du ikke få lagt disse på Merca da Carl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 hvor mange riksdaler ønsker du deg for disse? Edit: La merke til avstanden imellom oss nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Wilhelm Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Østfold er da ikke så ille galt. Har igrunn ikke helt sett for meg noe pris. Hva er vanlig pris på NYE slike dekk? Jeg skal selvsagt ikke ha nypris, men de er som nevnt ubetydelig brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen90 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 kan dekkene selges uten felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Wilhelm Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 De kan i værste fall ja, men ikke vesentlig rabbatert. Hva kan du tenke deg å gi for dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Wilhelm Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Bump.. Fortsatt til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Har du no ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå