PolarBearKBG Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Hallo. Her om dagen slo plutselig høyre Xenon lys seg av under kjøring. Varsellampa lyste og jeg var ganske sikker på at pære hadde tatt kvelden. Men så slo jeg lysa av og på og jammen lyste ikke pæra normalt igjen. Tenkte egentlig ikke noe mer over det, men så skjedde det igjen noen dager senere. Har totalt skjedd 3 ganger i løpet av en ukes tid nå. I tillegg har begge Xenon lysa begynt å blinke en gang i blant. Er ikke snakk om noe kjempe blink, men et lite raskt kort blink samtidig fra begge lyktene (Det ser i hvertfall slik ut) Er ikke veldig erfaren med lykter på denne bilen, og evt kjente/ukjente problemer. Men utifra det jeg skrev her, er det noen som kan ha peiling på hva problemet er? Har tenkt på sikring, dårlig pære, dårlig kobling, ujevn strøm eller at det er noe surr med kabelen, men er ikke helt sikker på hvor jeg evt skal starte. Så hvis noen vet noe hadde det vært supert Btw, Xenon lysa og alt annet på bilen er originalt fra oppkjøp i 2001. Har nylig fått bilen, så vet ikke om det har vært noe problemer med lys før. Eller når evt pærer er byttet. Let me know om det er noe mer info som kan være kjekt å gi PolarBearKBG
SweetBMW Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Originale xenon? Ja ok men da er det sikkert ballasten din som tar kvelden snart Relativt grei å bytte om du er litt nevenyttig, sitter på udnersia av lykta, av med fanger og lykt. Men selve ballasten koster 4000 på GS elns, men du kan kjøpe overgangs sett fra Dybvik trading som gjør at du kan bruke 3.parts ballaster. Jeg har slikt liggende om du ikke vil spyte ut 4 høvinger på ny BMW ballast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå