Gå til innhold

Hmm, var vel litt over the top

Krix
 Share

Anbefalte innlegg

En kompis viste fingern til ei jente som var ute å kjørte med typen i passasjersete, fordi hu kjørte som en tulling. Så kjørte de etter han til han stoppa på en parkeringsplass, og typen hennes som så helt gæærn ut kom ut av bilen med balltre for å banke han opp.. Mye gale mennesker rundtom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsåvidt og en roadrage historie.

Søstra mi kjørte inn i ei rundkjøring, og en villmann bestemte seg for at hun hadde gjort noe feil. Om det var blinking eller noe annet må gudene vite. Han klikka helt og bråstoppet foran henne, gikk ut og rev opp døren hennes. Hun var jo livredd og kunne bare sitte å se på denne raringen kjefte henne huden full om alt mulig slags tull. Holdt jo på å rive av døra.

Det er jo ikke rart når hvem som helst kan ta sertifikatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen røsket opp døren på bilen min på måten der,så skulle jeg faen meg ha anmeldt han til de grader.Ingen kan røre bilen min uten min tillatelse.FORDI BILEN MIN ER MIN EIENDOM.Og personen skulle søren meg fått noen gloser trykket opp i trynet..Greit nok at det fins endel idioter ute på veiene,men vold løser ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om noen som kjørte forbi en syklist en gang og fikk bilen sparket etter av syklisten idet han passerte.. Bilen ble ikke truffet men sjåføren ble selvfølgelig forbannet og stoppet opp litt lengre fremme for å vente på syklisten.. Jeg vet ikke hva han hadde gjort eller ikke gjort om syklisten hadde kommet bort til han men det jeg vet er ihvertfall det at syklisten var jævlig snar å sykle andre veien da. :mrgreen:

Mye raringer ute i trafikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...