Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 months later...
Skrevet

Da er lappen i boks, men nå står jeg litt i tvil om hva jeg skal gjøre... :-k

- Ha et rolig prosjekt og kjøpe meg en annen daglig bil.

- Eller fikse denne opp og få den EU godkjent og bruke denne til den blir veteran, deretter kjøpe ny bil.

Det jeg er redd for er å kjøre denne i drav, risikoen er somregel stor mtp. krasj nå som jeg er ny på veien. :roll:

Skal vertfall gå over den i nærmeste tid å se hva som trengs for å få den godkjent! :)

Skrevet
  fizn skrev:
Da er lappen i boks, men nå står jeg litt i tvil om hva jeg skal gjøre... :-k

- Ha et rolig prosjekt og kjøpe meg en annen daglig bil.

- Eller fikse denne opp og få den EU godkjent og bruke denne til den blir veteran, deretter kjøpe ny bil.

Det jeg er redd for er å kjøre denne i drav, risikoen er somregel stor mtp. krasj nå som jeg er ny på veien. :roll:

Skal vertfall gå over den i nærmeste tid å se hva som trengs for å få den godkjent! :)

Gratulerer med lappen! :)

Kjør forsiktig og ikke prøv å tøffe deg/vise hva du (ikke) kan, så går det nok bra å bruke denne frem til den blir veteran. Å kjøre bil er ingen heksekunst, trikset er å sette av penger til gode dekk og bilens tekniske tilstand, samt ikke å kjøre over egne evner. Tenk trafikkflyt og ha i bakhodet at andre kan finne på de "utroligste ting", så unngår du kollisjon. Se deg ut en luke og tilpass farten i god tid før så smelter du enklest inn i den, hold et øye med trafikantene rundt deg og prøv å forutse hva de er i ferd med å gjøre så unngår du kinkige situasjoner. Unngå nøling og opptre bestemt i trafikken så er det også enklere for andre å forutse hva DU er i ferd med å gjøre. Men ta det ikke for god fisk at alle gjør det, noen tenker kun på seg selv og er mer opptatt av å komme seg fra A til B enn de er av trafikkflyt og bilkjøring.

Skrevet

For all del, jeg kjører ikke graps. Men har mine stunder om jeg ender opp på et lukket område. :)

Men ser ut for at jeg har skaffet meg en ekstra bil nå, en onkel som jeg ikke har hatt noe kontakt med på 6-7år hadde en ganske så fin Mercedes, ikke peiling på hva som står i den eller hvilken modell (fikk informasjon fra mamma). :lol:

Så planen er å ta en titt på den i morgen, forhåpentligvis! :)

Skrevet

Da er nye seter framme skaffet, ble desverre ikke bilder. Men de kommer fra en BMW E21, sort skinn type Recaro. :-) En rift i førerstolen, men får prøve å lappe det!

Er på utkikk etter benk bak i sort, pm om du har noe du vil kvitte deg med! :-)

Edit:

Fant ett bilde på Google Bilder av samme setene.

snxghgwbmo2zayzdk6eh.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Da blir bruksbil hentet på torsdag, så da blir den prioritert så jeg får den eugodkjent.

Er en 325i E36 sedan visst noen lurte, kommer nok en liten tråd om den også om ikke så altfor lenge.

- Over og ut

• 1 year later...
Skrevet

Handlet noe småtteri av Pernez(?) idag. :)
Ellers står det i ro, men tenker det er vell snart på tide å begynne igjen. ;)

post-51969-0-96619800-1394721801_thumb.j

post-51969-0-84979100-1394721823_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...