Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte ikke på stripene på siden, kun emblemene på bakluka...

Men morro å se de gamle Pioneer TS-X30 kassene i hattehylla. Skikkelig retro, hehe...

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet
  Pedi skrev:
Jeg tenkte ikke på stripene på siden, kun emblemene på bakluka...

Men morro å se de gamle Pioneer TS-X30 kassene i hattehylla. Skikkelig retro, hehe...

Ja var dem jeg tenkte på :)

Fytti for noe dritt høytallere, kan få dem om du vil :D

Skrevet

Har sett prosjekttråden din på MP også :)

Liker disse bilene, tøffe er di også, Men er vel ikke så mange som har di orginale stripene rundt bilen?:P

Lykke til med gobilen!:)

Skrevet

Usikker på om denne ble levert med de stripene orginalt, men syns den kler dem. :)

Å nei, har ikke sett noen her i virkeligheten værtfall med de stripene. ;)

Uansett, en kompis kom med et tips nettopp ang. disse Pioneer kassene..

Bygge inn noen bedre elementer å beholde kassen for retro-looken, har jo også et takstativ liggende som jeg fikk med bilen! :lol:

Skrevet

Anyways. Satt å leita litt etter en e28 med m5e60 felger, men finner ikke noen plass... Noen som vet om noen som har det? Evt. orker og redigere et bilde? Og om mulig, senke den litt fremme :)

Skrevet
  Pedi skrev:
Damn, dropp det stativet da mann... Bilen er skikkelig flott uten, med såg det helt rart ut...

Tenkte det selv, hadde vært noe annet med et gammelt stativ... :)

Uansett om jeg hadde hatt det, så hadde jeg bare brukt det av og til for show liksom, hehe :D

Skrevet

Kommer nok til å være litt dødt her nå de to neste ukene dersom broren min skal offshore...

Han bestiller vannpumpe for meg når han kommer hjem igjen pga rabatter. :)

Skrevet

Skjer mulig noe likevel fremover... :D

Det som kommer til å skje fremover nå da, er polere resten av bilen, mulig jeg rubber og polerer bilen på ny. :)

Så etter det blir det nok demontering av interiør og vanske dem skikkelig, hive på litt cockpit newer rundt omkring og sånn jeg smører på listene og spoiler for å få dem svarte igjen :lol:

Mulig jeg kaster noen ussle/slittne dekk på M5 E60 felgene også og montere dem, så blir det valsing og montering av vannpumpe om rundt 2-3uker. :)

Skrevet

nå har ståle endret planene for e28en.

han skal trekke om til Rosa interiør, og neonlys under bilen. her ser du ståle(fizn):

mxpxkvt0c2xfsgjvw0g0.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...