e30lars Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 det er ikke chipen.. har prøvd og bytta hjerne.. katten er ikke tett.. gikk rett føre vintern.. tenkte og prøve vanntemp sensorer..
e30lars Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 har skifta lambda ja.. hjalp ikke en dritt.. :S du får komme en tur i morgen og bruke lende deg på bilen og drikke kaffe fagbrevet ditt.. så kansje du ser noe jeg har glemt hehe
e30lars Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 ja.. du fiksa det du.. men har faktisk sjekke det.. virker ikke på samme måte.. :S
GeirAndre Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 var litt værre forrige gang men faen du bytta mye før vi fant det ut;) hehe.. blir jo morro å se hva dette er for noe! jeg har ingen forslag nå iallefall.. stått seg ihjæl hehe..
e30lars Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 hehe når er du ferdig på skolen i dag a`?
e30lars Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 ja.. du kan godt ta deg turen hehe jeg begyner og bli blank.. jeg starter på foringer og bremse rør i dag hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå