Gå til innhold

Hvilket effektanlegg har penest lyd? E46 330..

Lockheed
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde scorpion på min 330. Var i grunn ganske fornøyd. Hadde tidligere supersprint på e46 320 og der synes jeg lyden var altfor anonym. Mulig det hadde tatt seg bedre ut på 330.

Jeg synes scorpion var bra... Ikke for bråkete eller for stille. Har dog kun erfaringer med scorpion og supersprint så er sikkert mye annet bra. Søk på YouTube så finner du sikkert mye bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eisenmann sport har jeg på M3en (e36), sammenlignet med org eksosen så var det mindre forskjell når jeg satt inne i bilen. Var en liten snert av formel1 lyd over det hele.

Utvendig så kommer anlegget til sin rett, med mer rafinert typisk eisenmann lyd (som er det beste i mine ører).

Lyden er bare litt høyere enn orginalt, man har heller ikke noe resonans i lave rpm noe scorpion har mye av.

Netopp montert eksosen før jeg satt den inn for vintern, lyden blir sikkert litt høyere med litt innkjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Ingen som nevner Remus. Hadde dette på min 323. Veldig fornøyd med lyden i den, vurderer nå Scorpion. Kjøpt ny bil. Noen som vet hvordan lyden i Scorpion er i forhold til Remus? Snakker nå kun om bakpotte.

Ser dette er en gammel tråd, men gjennoppliver den istedet for å lage ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...