Bjrnar89 Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Ja. Ta å løsne muttern. Deretter skru unbraco bolten innover for å stramme. Stram muttern igjen når du er ferdig.
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Løft fronten av marka og stram litt og litt på skruen mens du roterer rattet frem og tilbake over senter til du kjenner yderst litt mere motstand når rattet passerer "rett frem". Ikke ta for mye heller.
SylteRacing Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 Samme som på merce da jah Takker og bukker. Mvh
ingard Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Løft fronten av marka og stram litt og litt på skruen mens du roterer rattet frem og tilbake over senter til du kjenner yderst litt mere motstand når rattet passerer "rett frem". Ikke ta for mye heller. Har du gjort dette på din bil? Ble det noe bedre?
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Har ikke gjort det på min enda nei. Må løfte motoren av motorfestene for å nå den skruen, så jeg skal prøve på det når jeg monterer motorfestet til kompressoren. Har derimot gjort det på chevrolet'en, og der ble det bra forskjell (samme patent).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå