Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

s54b32 2004 modell motor selges. 80000km

følger med m3 e36 5 trinns kasse.

Har orginalt ledningsnett til motoren.

Kjøpte denne av Leif Harald her på forumet, men pga forandringer i mine motorplaner for e21'en så selges denne videre.

Har hatt denne på en pall siden i sommer når jeg kjøpte den.

Følger med orginal bunnpanne + bunpanne og pumpe/pickup fra m50 e34 for den som vil ha den i e30 eller slikt.

Det er som negativt med motoren er at plast "toppdekselet" er brukket. Den sorte plasten.

Står grenrør på motoren, men det er noe "jalla" sveising i overgangen der som det går ut i frontrøret. Bør kappes av noen cm og sveises finere.

Selges kr 45000

Motoren befinner seg i Haugesund

S7000072.jpg

S7000070.jpg

Skrevet
Vet du åssen det er med motorfester hvis jeg skulle hatt den i en e30? Må jeg tilpasse de?

Du kan bruke e36 motorfester fra m50 motor

Mener jeg har disse liggende.

Denne motoren stod i en e30 tidligere

Skrevet

Og denne kan du bekrefte at bare har gått 80.000?

Visst du kan det så får M3en min en enda større M3 motor :D

Skrevet

Får oppdatere salgannonsen min. Av en eller annen grunn har jeg bomma på årsmodellen. Motoren er 2002 modell ikke 2004. Motoren er gått ca 80000 km. Jeg har servicehefte fra bilen motoren kom fra.

Forrige eier kjøpte denne motoren hos Eklunds Bildelslager AB i Sverige. Det er betalt moms på motoren. Jeg har bedt forrige eier finne frem kvitteringene på motoren.

Jeg har alstå ikke disse kvitteringene i dag, og kan ikke garantere at disse kan fremlegges før eventuelt forrige eier finner dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...