kest Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Jeg har en 318i -91mod som er bruksbilen,for et par år siden overhalte jeg understellet der alt blei byttet ut.Kjøpte og en M42 motor på troms bildemontering (318is) og helt nytt ledningsnett og fire nye coiler på trondsen i tromsø. Det blei og kjøpt inn stoler,frontspoiler(knust),forskjermer,bakrutesenker,sideskjørt ,lykter,stabstag + noen flere ting.bilen blei ikke ferdig før jeg måtte ta den i bruk,og nå har motor fjusket en stund og diffen har sygg ulyd, dører og koffert er rustet og nu føles det ut som et skrap jeg kjører rundt i. Så jeg gikk til innkjøp av en 320ia -94mod m-tech som jeg skal bruke som delebil til videre ombygging, denne bilen har mye rust så gidder ikke tenke på og fikse det en gang,men det er mye brukbare deler på den så det passer ganske bra for meg. Først og fremst skal m-tech understellet overhales (ser jo stor positiv forskjell fra 318i understellet da) Motor,gir og driverk skal og få seg ei lita overhaling før det flyttes over. skinn int. er allerede flyttet over og det gjorde litt av susen ellers er det airbag,kjørekomp. el vindu og takluke og mulig hele dærsn. M42 motorn skal jo selvfølelig plukkes ut,tenkte jeg skal ovehale den siden den har kostet meg mye allerede. denne kan jeg tenke meg og ha i en 2002 som et prosjekt med tiden.
kest Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Ja det va noen kjipe bilder av bilen kjørte lappen fra meg noen mnd. så tenke jeg tar en mer grunndig overhaling en først planlagt Trur jeg blir og gå får en grå,sort eller hvit farge når den skal lakkes, men det er ikke avgjort. Skal først og fremst begynne og plukke bilene fra hverandre. insp. bilder
Vegah Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Liker godt grå/sølv på e36, så tror det hadde blitt bra
kest Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Helt enig det var det første jeg og tenkte
kest Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Ja det va ikke mye motivasjon og finne på graderståkken hadde jo egentilg tenkt og gå ut en tur og få gjort noe, men når det er over 10 minus grader og vind har jeg ikke mye lyst
kest Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Ja da har man kommet seg i gang trosser minusgrader MÅ få ting gjort Pansret på 318ien var ikke lyd isolert i det hele tatt,mens 320ia pansret var hel isolert så det er flyttet over,har også startet med dørene alle skal være på plass i morgen.
kest Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Hei stigs Den motorn har kostet meg ca 20,000,- nytt ledningsnett til 7000,- nye koiler til ca 3000,- selve motorn betalte jeg 7000,- + styreenhet til 1000,- + en del andre ting. og selv om det er blitt brukt en del på den så er den ikke helt 100% bruker olje og har en tendens til noe ugjevn gange til tider. men i daglig drift. Selges ikke under 7000,-
kest Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Ja da har man fått gjort litt mer bakstellet fra m-techen er skrud ned i dag så no glede æ mæ bare til og fortsette med neste steg har fått mersmak av fremgang, ser fram til lakkering skal ta flere bilder av det som er gjort i dag men det blir ikke før i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå