kest Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Begge skruer som holder bremseskiver på plass forran måtte borres ut, men det gikk greit så nå er det klart for nye bremseskiver montert på ny lakket nav dings forran så nå står kalipter for tur skal lakke de sort.
kest Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Bilen skal lakkes innen 5 dager mens det er meldt opp mot 8 + grader, det blir lettere og holder riktig temp i garasjen. starter med taket og bagasjelokk matt sort. så nå skal jeg ut i garasjen og fin pusse bilen og klargjøre garasjen.
kest Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Ok der var garasjen ryddet og jeg har hengt opp presenning på veggene, så nå kan jeg spyle vegger med vann før lakkering har og fått sparklet sjåfør døra, og pusset litt på bilen. Fikk pm i dag om at det jobbes med og få ordnet med bilde problemene nye bilder kommer snart. forhåpentligvis ferdig lakket til torsdag
kest Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Coilover hentes i morgen nå er det bare og klemme til med noen gode arbeidstimer i garasjen så trur jeg vintern sliter med og komme før jeg er ferdig med bilen
launcher Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 høres bra ut,,vinter lar KANSJE vente på sæ..snakka med en i lakselv å dr va t hvitt i mårrest kommer innom en tur i løpet av mårradagen å skjekke fremgangen
haybimmsen Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Når serveren e oppe å går så gar du en goood del bilde å laste opp:DD
kest Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Noen bilder Kan jo starte med litt nazi rust. Etter vinkelsliping. Lita rustbehandling.
kest Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Hadde noen bilder til av døra, men fikk ikke til og laste de opp, jeg sandblåste på rust områder og tettet de to rust hullene med stålsparkel og la på ny tettingsmasse i skjøten.
kest Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Dører og bagasjelokk etter innvendig lakk. To forskjellige baklykter, jeg liker de til venstre best sideskjørt er pusset på sparkel etter bilde er tatt så det er klart for ny runde.
kest Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 skal gå i garasjen noen timer, kommer bilde update seinere i dag.
kest Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Fikk ut spindelledd fra bærebruer jeg brukte 5tonns verksted presse, men det var bare innerste driten som kom ut, hadde først tenkt og slipe til den koppen som ligger på bilde men, det blei til at jeg sagde to spor i den ytterste ringen og banket ut det stykket som var sagd spor til for og få ut alt Men nå må jeg prøve og ordne et stålrør eller lignende og sage ut to spor i det så jeg kan bruke pressa til og få på de nye. Har lakket over stiky tektylgreier i innerskjermer med matt sort lakk så det er mulig og holde det rent under dær.
kest Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Ja da va det to og en halv time siden jeg startet , prøvde og lage et rør prosjekt som jeg snakket om fikk det ikke til med den første men fikk den nesten helt på så jeg lagde en ny får se om den funke bedre røret skulle ha vært litt tykkere så det ikke gir etter vist man må bruke mye trykk, men man får prøve med det man har tilgjengelig
kest Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Hmm fire timer bare for og få på de leddene det var drit vanskelig alene brukte sikkert noe av det samme for og få de ut Skal lakke bærebruene sort før jeg monterer de igjen.
kest Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Fikk lakket bærebruene og styrestag i dag så i morgen skal jeg ta av stabstag så jeg får pusset og lakket det, må og finne den ene bremse kaliptern så jeg får gjort de ferdig, når det er gjort kan jeg begynne og montere forstilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå