kest Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Oi nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke får lagt ut mange av bildene som er tatt i senere tid feil innstilling på kamera Liten forstillingsvask
eeikenes Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Ser bra ut, leste gjennom hele tråden nå å dette ser jo veldig lovende ut. Lysten på og ta et bilde av hele ''lokalet'' du lakker i? Jeg jobber gjennom skolen på et lakk verksted, og det frister litt og gjøre det samme som deg:) Stå på, jeg følger med selv om jeg kansje ikke alltid skriver noe
kest Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Takker hyggelig og høre jeg kan ta noen bilder av garasjen når jeg tar ut bilen slik at jeg får gjort garasjen helt klar før utvendig lakkering Hadde egentlig tenkt og være i lakking til nå, men ting tar tid kjærringa fikk seg bil i dag så da fikk jeg plutselig litt bedre tid og det er vell sikkert ingen bakdel vist man tenker på slutt resultatet håper bare tempraturen holder seg en stund til hær oppe i nord. En runde med sparkel Begynner og ligne, litt styr til så trur jeg den er grei.
kest Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 kommen igang med montering av K-sport coilover forran blei jo seint på kveld tar resten i morgen
kest Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Der var begge spindler montert Det var litt dårlige gjenger øverst på endeleddet til styrestaget på denne side så jeg trur nesten jeg må ta det av og bruke det andre jeg har.
kest Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 stabstag montert jeg syns støttestagene ble noe framover lent
haybimmsen Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 ser bra ut:D e følge med men e kommentere ikke alt, bare når e lure på noeXD så d ikke blir mas:P
kest Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Takker bare hyggelig med innspill og kommentarer Jeg har irritert meg litt over hjulager forran som jeg ikke fikk ut hele skruen som holder skiver på plass så jeg blir og bytte de med de andre jeg har der skruen funker men den var stor den muttern som holder lager på plass må jo minst være 42mm skal måle den og dra til byen og kjøpe en kopp til hjulager bytte
kest Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 I dag fant jeg endelig den siste bremsekaliptern så jeg skal pusse og lakke de etter jeg har spist middag, legger ut bilder i løpet av kvelden. Regner med og bli ferdig og montere forstilling i mårgen kveld må bare suse til byen i mårgen tidlig og hente den lager koppen først
kest Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Vinkelsliper med stålbørst funker ganske bra sinkgrunning
kest Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 fikk av lager i dag, men de var selvfølgelig forskjellige det manglet ABS spor bak på de jeg hadde tenkt og sette på men blir montering i kveld uansett. så beholder disse en stund til
kest Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Der var bremsene på plass bare bremse slanger og abs følere som ikke er montert andre siden
kest Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Har startet og demontere bakstilling og bremse sko må byttes, det førte til at jeg måtte en liten tur inn på gs bildeler og bestille noen ting Jeg er forresten kjempe fornøyd med gs bildeler, alt som jeg har kjøpt hos de har vært meget bra nye deler: - stabstag foriner forran - gs performance motorfeste sett - gs performance camberstag bak - fjærbeinstag bak (stabstag oppe) - bremse sko med monterings deler - dørlister som ligge inntil vinduer på utsiden av bilen - panser emblem og bagasjelokk emblem Ellers så er alle foringer i bakstilling byttet for kort tid siden hvertfall ikke mange km siden, så de skal brukes orker ikke bytte de når de er iorden.
kest Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Begge bærebruer bak kommer jo fra det 320ia understellet så de skal jeg ta ned og resturere og innerskjermer hær bak må overlakkes med matt sort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå