Gå til innhold

e36 Alpine hvit, Orginalt Alpina B3 interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke får lagt ut mange av bildene som er tatt i senere tid feil innstilling på kamera :?

pi37ch5a176fptf739jm.jpg

56f0e1q4tx5og0yiir73.jpg

Liten forstillingsvask

wir1gv383s2fq05wp631.jpg

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Ser bra ut, leste gjennom hele tråden nå å dette ser jo veldig lovende ut. :)

Lysten på og ta et bilde av hele ''lokalet'' du lakker i?

Jeg jobber gjennom skolen på et lakk verksted, og det frister litt og gjøre det samme som deg:)

Stå på, jeg følger med selv om jeg kansje ikke alltid skriver noe ;)

Skrevet

Takker hyggelig og høre :D

jeg kan ta noen bilder av garasjen når jeg tar ut bilen slik at jeg får gjort garasjen helt klar før utvendig lakkering :wink:

Hadde egentlig tenkt og være i lakking til nå, men ting tar tid :? kjærringa fikk seg bil i dag :) så da fikk jeg plutselig litt bedre tid og det er vell sikkert ingen bakdel vist man tenker på slutt resultatet :D håper bare tempraturen holder seg en stund til hær oppe i nord.

ms3kgo265updue8zrssu.jpg

9mu8c2qkkdijoerp8kp9.jpg

En runde med sparkel

plu1ab2gsfak9v55eu7i.jpg

Begynner og ligne, litt styr til så trur jeg den er grei.

pc3xg0agimjs7s683zzz.jpg

Skrevet

Der var begge spindler montert :) Det var litt dårlige gjenger øverst på endeleddet til styrestaget på denne side så jeg trur nesten jeg må ta det av og bruke det andre jeg har.

k5p7223yajuwh9k14kmc.jpg

gwv8jnd57dwqdfn7lo97.jpg

Skrevet

Takker bare hyggelig med innspill og kommentarer :)

Jeg har irritert meg litt over hjulager forran som jeg ikke fikk ut hele skruen som holder skiver på plass :( så jeg blir og bytte de med de andre jeg har

der skruen funker :) men den var stor den muttern som holder lager på plass må jo minst være 42mm skal måle den og dra til byen og kjøpe en kopp til hjulager bytte :)

Skrevet

I dag fant jeg endelig den siste bremsekaliptern :D så jeg skal pusse og lakke de etter jeg har spist middag, legger ut bilder i løpet av kvelden. Regner med og bli ferdig og montere forstilling i mårgen kveld :) må bare suse til byen i mårgen tidlig og hente den lager koppen først :)

Skrevet

fikk av lager i dag, men de var selvfølgelig forskjellige det manglet ABS spor bak på de jeg hadde tenkt og sette på #-o men blir montering i kveld uansett.

5dhzra3z53wku9vfhq87.jpg

så beholder disse en stund til

h5a8sw7sjrhy6550n2sr.jpg

Skrevet

Har startet og demontere bakstilling og bremse sko må byttes, det førte til at jeg måtte en liten tur inn på gs bildeler og bestille noen ting :) Jeg er forresten kjempe fornøyd med gs bildeler, alt som jeg har kjøpt hos de har vært meget bra :D

nye deler:

- stabstag foriner forran

- gs performance motorfeste sett

- gs performance camberstag bak

- fjærbeinstag bak (stabstag oppe)

- bremse sko med monterings deler

- dørlister som ligge inntil vinduer på utsiden av bilen

- panser emblem og bagasjelokk emblem

Ellers så er alle foringer i bakstilling byttet for kort tid siden hvertfall ikke mange km siden, så de skal brukes orker ikke bytte de når de er iorden.

Skrevet

Begge bærebruer bak kommer jo fra det 320ia understellet så de skal jeg ta ned og resturere og innerskjermer hær bak må overlakkes med matt sort.

0fb7hngek9gqh8r3mar1.jpg

kkp1p658c7mmrebdvd12.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...