kest Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Blei nok ikke helt fornøyd med resultatet men jeg har et par dl mattlakk igjen så jeg må bare prøve med et eller to strøk til for og se om jeg får det til plages litt, men det må vel til når man står i garasje og ikke i lakkboks. Denne gangen satt to fluer seg i lakken på takluka og jeg fikk ikke helt perfekt flyt/dekke så nå må jeg ut og våtslipe med 1200 papir og vaske før jeg prøver med lag nr 5 og mulig 6 Hær ser man at det ikke blei bra (striper)
kest Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Da hadde jeg våtslipt på nytt har trua på at dette skal gå bra
kest Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Da var det bare og komme seg i lakkdressen og prøve og få dette til håper det blir bra denne gangen så jeg får startet med alpine hvit farge. Gleder meg til jeg er ferdig lakket
kest Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Må bare si at det er meget lærerikt og gjøre ting selv føler at jeg får mer erfaring for hver gang jeg har vært i lakkering trur det blei 7 strøk på taket så litt trening har man jo fått Det var innstillinger på sprøyte som var grunnen til problemene forje gang det fant jeg selvfølelig ikke ut med engang, men tidsnok til og bli fornøyd med taket før jeg blei fri for lakk sprayer presenning/vegger med vann så det blir så dær porten sprayes og noen bøtter med vann på gulvet så vasker jeg det som skal lakkeres med denne så blåser jeg av med trykkluft før jeg starter med lakkering Når det gjelder bagasjelokket blei ikke det lakket godt nok før jeg gikk fri for lakk, men jeg får sett om jeg liker det i sort eller ikke kom gjærne med innspill på bagasjelokk sort eller hvit
kest Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Blir morro å se resultate,stå på videre Ja det blir morro, håper det blir brukbart Ja man må bare stå på om man vil lære noe og komme noen vei
kest Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Tok et par bilder selv om det var lite lys (gåen sikkring) har skjønnt at det skal litt til for og bli 100% fornøyd, så dette blir spennende skal til butikken og kjøpe nye sikkringer og enda mere tape så jeg kan jobbe vidre skal prøve vingen litt seinere
kest Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Har vært i garasjen en tur og er fornøyd med det jeg har gjort til nå prøvde og holde vingen på, og jeg har funnet ut at jeg liker det så jeg beholder det sort trur jeg skal ha på et K-sport merke bakpå dær men venter med det og vingen til jeg er ferdig med resten. Så var egentlig bare og nøyt litt fremgang i dag, men i morgen er det bare og kline til med ei ny arbeidsøkt
haybimmsen Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Du e flink! E tok bilen på bukka e idag å reiv av gamlepotta å satt på scorpion potta, guuud for en lyd! Hehe.. HR du klarlakk da på som siste?
kest Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Takk Digg med 6er lyd jeg gleder meg til jeg å får det, sist jeg kjørte min var det jo bare firer som ikke funket riktig så det blir artig og høre 6er med effektanlegg selv om det bare er en 2 liter Jeg har ikke klarlakk på det rallysorte, men alpinehvit er det klarlakk blandet ferdig i lakken Holder på med pussing, har godt over dører, skjermer skal og bli ferdig med sideskjørtet i dag, skal lakke med filler spray på plasser jeg har sparklet for og se om det er bra nok grunnarbeid. Kan ta noen bilder og legge ut i løpet av kvelden
kest Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Døra som er sparklet og pusset Lakket med filler Også litt mer pussing Litt vanselig og se men jeg var ikke fornøyd med grunnarbeid på noen av hjulbuene bak så måtte jobbe litt mer med de. Denne siden har jeg sparklet litt, pusset og sprayet med filler. Trur den er grei nu Denne siden har jeg bare sparklet Liten detalj som jeg liker, syns det passer bra Det har kommet litt lakk på merket, men det skal jeg få bort
kest Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Det går mye tid til grunnarbeid, har vært 3 timer og pusset må bare hive i meg litt mat så man klarer og pusse mer, syns jeg har blitt litt pirkete vil klare og få til alt best mulig, men det tar tid. hjulbuen som bare var sparklet i går er nå pusset , men må på med en runde til Måtte ha en runde til med sparkel hær å Sideskjørtet som skulle være ferdig i går blir ferdig i dag, mer jobb en jeg trudde for og få det helt bra.
kest Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Takker jeg har jobbet med pussing og sparkling fant litt rust på den andre døra forran har vært med vinkelsliper,sandblåser,sinkgrunning og sparkel og startet med pussingen, regner med og bli ferdig og pusse ganske snart i går tok jeg meg fri fra bilprosjektet, men i dag er det påan igjen. mulig det kommer noen bilder i kveld.
kest Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Fri for sparkel Den andre døra som nevnt trenger en liten justering til, men det er grei skuring. Bulken som var forran på døra over lista skal være bra Buene bak har vært noe dritt, husker hvorfor jeg ga opp sist for det var irriterende vanskelig og tidskrevende vet ikke helt om denne siden begynner og bli bra. Andre buen bak er ikke ferdig og sideskjørtet må nok og justeres litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå