kest Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Kommer ingen vei med karosseri arbeid uten sparkel, så jeg fortsetter med bærebruer bak det blir litt hopping fram og tilbake på dette prosjektet, men det får bare være Tatt av den ene bærebrua med drivaksel, dær var alle 3 foringene gåen så bestiller bare foringer til begge sider med det samme. Starter med resturering mens jeg venter på deler
kest Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Da har jeg fått hentet mer sparkel og pusse papir så nå skal det jobbes i helga, bilder kommer.
kest Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Holder på og klikke av pussing og sparkling om og om igjen på samme plasser uten og bli fornøyd gidder ikke legge ut bilder av det samme som jeg har holdt på med no i ur. Det har meldt mildvær på onsdagen så vist jeg klarer og bli ferdig pusset til da skal jeg starte med hvitfargen.
kest Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Blei ikke fornøyd med sideskjørtet, så jeg har tatt av det som jeg hadde limt på bilen, blir muligens og kjøpe M3 skjørt ettervært, men nå må jeg maskere det som skal maskeres for og komme i mål med lakkering. Det er mildt i et par dager til, så nå blir det gjort Bilder kommer
kest Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Da avslutter jeg endelig med pussing maskeringen tar jeg i morgen. Noen bilder. Lånte en større pussekloss den funka mye bedre en den jeg hadde Skjermer er pusset ned igjen pga.støv i lakk Døra som jeg fikk sig på er pusset og klar for ny runde Endte opp midt på døra tilslutt før jeg blei rimelig fornøyd Andre døra Gleder meg til i morgen jeg skal prøve og holde full fokus og ikke stresse så får vi se hvor det går
haybimmsen Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 der ja, va spent på oppdatering her, vurdera du orginale skjørt da elle? e angra ikke et millisekund på at e kjøpte originale:P
kest Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Jeg tenkte på disse fra gs bildeler det står vel at det er alternativ vare, men fant ikke noe mer orginalt en de. hvor har du kjøpt? Mer bilder kommer i løpet av dagen
vktdaniel Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Konge ser fram til og følge med her. Uner deg hveldig den insprasjonen du har.
haybimmsen Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 e kjøpte på koed:P https://www.koed.no/2.2.asp?billede=421 ... 45524&nr=1 de er da orginale, med både klips å borsjablonger:)) her er bestillingsnr: www2056 de koster, men passformen er bare heilt perfekt:D
kest Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Konge ser fram til og følge med her.Uner deg hveldig den insprasjonen du har. Tusen takk
kest Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 e kjøpte på koed:Phttps://www.koed.no/2.2.asp?billede=421 ... 45524&nr=1 de er da orginale, med både klips å borsjablonger:)) her er bestillingsnr: www2056 de koster, men passformen er bare heilt perfekt:D Javest takker
kest Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Har maskert nesten alt tatt av bagasjelokk og lakket alle håndtak og de to bjelker som er mellom vinduer
kest Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Ja da var det bare og gå lett over med 1200 papir, vaske litt og maskere håndtak så er det klart for lakking må jo selvfølgelig ha vann rundt i garasjen så det forhåpentligvis blir mindre eller ingen støv i sluttresultat.
kest Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Tok av den ene delen av håndtakene, det gikk jo greit Men når det gjeller lakkinga så kunne det ikke gådt mer til hælvete urutinert nub med sprøyte innstillinger så jeg har litt av en jobb etter det har tørket alt må pusses ned igjen Det var heldigvis på første strøket Det var jævlig surt, men jeg må bare finne ny motivasjon til i morgen jeg skal få det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå