Gå til innhold

e36 Alpine hvit, Orginalt Alpina B3 interiør

Anbefalte innlegg

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Hehe :) Takker babjorn :D

Har vært 2 timer og pusset med 400 papir så den ene siden er så si ferdig,

2-3 timer til så har jeg tatt den andre siden og hekken å.

Etter det blir jeg og gå lett over med 800 så 1200 papir, i morgen er jeg klar for et nytt forsøk med lakk sprøyta,

forsåvit siste dagen før det blir svin kaldt ute. Får håpe den går bedre da [-o<

xmqqgntpzw6expmu292d.jpg

teygb6pn3dow7igzubdb.jpg

gjg9jpjy0e6zs7wlimw3.jpg

Det er jo fin glans hær men matet for mye lakk ut av sprøyta dermed fikk jeg utrulig mye sig rundt omkring.

Det viktige er og lære av sine feil :)

Mindre støv etter tørking denne gang, men helt støvfritt blir vanskelig i garasjen sånn som den er nå,

men det går jo og våtslipe med 2500 papir og polere etter man er ferdig om nødvendig.

dlwlrcj2w335spyxc38g.jpg

c900nyk7apun5qjdp1sw.jpg

ol7rhljc5v3vxdpg7mhn.jpg

Skrevet

Hmm jeg er ikke helt i form i dag så pussingen går litt saktere, men holder på. Håper jeg klarer og fullføre i løpet av kvelden så jeg blir fornøyd, da hadde jeg blidt veldig gla :)

Skrevet

Ja da var jeg søkkesvett,utslitt,dritlei og ikke helt fornøyd, men jeg trur det ble bedre en sist gang. Jeg har to billig sprøyter, blandet lakken og fyllte den nye sprøyta som jeg brukte sist gang, men den var ikke som den skulle være det kom ikke jevn strøm med lakk ut så jeg måtte helle over lakken til den elste sprøyta og den funket ganske greit i tilleg brukte jeg ei billig maske som er vanskelig og puste i som førte til at jeg ble så sliten.

Når jeg var ferdig gikk jeg inn for og rense begge sprøytene og irriterende nok så var det selvfølgelig kun min egen feil igjen :oops: fant ut at den ene delen ikke var skrudd ordentlig til.

c3pmin6lt8v9ey8skqnp.jpg

Delen som var løs

dt2vwxz6fni5rg2a7r7a.jpg

Jeg skal gå i garasjen og se bedre etter hvordan det gikk etter jeg har vært på butikken skal selfølgelig ta noen bilder og da.

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med resultatet vist man tenker på at jeg ikke har hellakkert bil før og at jeg står i gammel garasje jeg har og brukt biltema si "proff" sprøyte. jeg ser noen få plasser at jeg har får dårlig lys og muligens været litt redd for og få sig med tanke på hvor mye arbeid og tid jeg har brukt på pussing.

mr95xbyh8ijnl8taccba.jpg

1d45cgxwohwb750thlkb.jpg

qdh337za0us6vxk0k1ld.jpg

ppl2ajyh238lwqti17af.jpg

s7sxfr2p1nnrw1c8douu.jpg

s2h8covwvinddmxsfk07.jpg

kkcu7okuoh0ao1crcrjd.jpg

Jeg skal ikke disse biltema sprøyta selv om jeg har lest flere plasser at den ikke duger, men min mening er at for nybegynnere er den helt fet den koster jo bare 289 kroner nå :) med mer trening og eventuellt lakkboks kan det bli rimelig bra, med lakkboks tenker jeg at man klarer og få det helt støvfritt og at man har bedre lys.

lhj3i3g5m8vv5lk77hne.jpg

q3ehlh9a6ufmk6qht5lj.jpg

gl45v3o31bynkw22qdtg.jpg

vv8fiywbok6r6xzygfun.jpg

i9d3wunpodrmxsllhsnb.jpg

qyziazx5d58bo43d6eyw.jpg

91z7qdwaznszl56ct13p.jpg

Mygg i Tromsø 5 desember er er ikke helt normalt :)

beovyky2u8i76tds6ggc.jpg

Skrevet

Ja takk endelig hehe har tatt si tid det hær, skal begynne med montering av div ting må få understellet ferdig først og så begynne med motor og gir :D

Skrevet

Får ta å slenge me på her da!:D satt bare å gapte når e så bilda!! Meget bra resultat med tanke på omstendighetene som du forklarte, hadde e prestert så bra resultat i garasja mi, hadde e Klappa me sjøl på ryggen å vært stolt:)) fortsett med bilde, er alltid spennende!

Skrevet

Tusen takk haybimmsen det blir jeg veldig gla for og høre :D har vært en lang men veldig lærerik utfordring.

No har jeg vont i hode trur ikke den maska fuker litt engang må kjøpe ei bedre med tia så jeg ikke blir lakkskada :lol:

Jeg fikk ikke brukt opp lakken som jeg hadde blandet så jeg pusset ned panser på innsiden og front bjelken så jeg slapp og kaste dyre lakken.

sqo6b2vo9wrg62gb7npi.jpg

1e01ydjxk0ubif2ysb0o.jpg

også siste rest på innsiden av grill

9vfw60fnpgo0iwclmta0.jpg

Skrevet

Veldig imponerende arbeid kest! :applause: Vær stolt, for detta ble seriøst bra! :D

Få sammen bilen nå, spent på å se ferdig resultat :)

Skrevet

Tusen takk M|Fjeld :D

Jeg skal stå på for og bli ferdig jeg begynner og å glede meg til og se hvordan det blir til slutt. Må bare si at det er go motivasjon og få hyggelige tilbakemeldinger takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...