kest Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Takker haybimmsen Kjærringa klarte no værtfall og lage mat og dram SKÅL
haybimmsen Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Haha, slike kjæringe e meget kjekk å ha! Har ei sjøl, men litt Kjedli når dem ikke e glad i å skru-_-
babjorn Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Hadde dem vert glade i å skru,hadde det ikke blitt mye mat hehe Du skal ha for bra tolmodighet,Keep up the good work
kest Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Hehe Takker babjorn Har vært 2 timer og pusset med 400 papir så den ene siden er så si ferdig, 2-3 timer til så har jeg tatt den andre siden og hekken å. Etter det blir jeg og gå lett over med 800 så 1200 papir, i morgen er jeg klar for et nytt forsøk med lakk sprøyta, forsåvit siste dagen før det blir svin kaldt ute. Får håpe den går bedre da Det er jo fin glans hær men matet for mye lakk ut av sprøyta dermed fikk jeg utrulig mye sig rundt omkring. Det viktige er og lære av sine feil Mindre støv etter tørking denne gang, men helt støvfritt blir vanskelig i garasjen sånn som den er nå, men det går jo og våtslipe med 2500 papir og polere etter man er ferdig om nødvendig.
kest Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Hmm jeg er ikke helt i form i dag så pussingen går litt saktere, men holder på. Håper jeg klarer og fullføre i løpet av kvelden så jeg blir fornøyd, da hadde jeg blidt veldig gla
kest Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Blei bare ferdig med pussinga, får bruke morgendagen til lakking.
kest Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Ja da var jeg søkkesvett,utslitt,dritlei og ikke helt fornøyd, men jeg trur det ble bedre en sist gang. Jeg har to billig sprøyter, blandet lakken og fyllte den nye sprøyta som jeg brukte sist gang, men den var ikke som den skulle være det kom ikke jevn strøm med lakk ut så jeg måtte helle over lakken til den elste sprøyta og den funket ganske greit i tilleg brukte jeg ei billig maske som er vanskelig og puste i som førte til at jeg ble så sliten. Når jeg var ferdig gikk jeg inn for og rense begge sprøytene og irriterende nok så var det selvfølgelig kun min egen feil igjen fant ut at den ene delen ikke var skrudd ordentlig til. Delen som var løs Jeg skal gå i garasjen og se bedre etter hvordan det gikk etter jeg har vært på butikken skal selfølgelig ta noen bilder og da.
kest Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Jeg er ganske fornøyd med resultatet vist man tenker på at jeg ikke har hellakkert bil før og at jeg står i gammel garasje jeg har og brukt biltema si "proff" sprøyte. jeg ser noen få plasser at jeg har får dårlig lys og muligens været litt redd for og få sig med tanke på hvor mye arbeid og tid jeg har brukt på pussing. Jeg skal ikke disse biltema sprøyta selv om jeg har lest flere plasser at den ikke duger, men min mening er at for nybegynnere er den helt fet den koster jo bare 289 kroner nå med mer trening og eventuellt lakkboks kan det bli rimelig bra, med lakkboks tenker jeg at man klarer og få det helt støvfritt og at man har bedre lys. Mygg i Tromsø 5 desember er er ikke helt normalt
launcher Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 se der ja.....endeli..hehe .. bare å bynne å montere no...
kest Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Ja takk endelig hehe har tatt si tid det hær, skal begynne med montering av div ting må få understellet ferdig først og så begynne med motor og gir
haybimmsen Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Får ta å slenge me på her da! satt bare å gapte når e så bilda!! Meget bra resultat med tanke på omstendighetene som du forklarte, hadde e prestert så bra resultat i garasja mi, hadde e Klappa me sjøl på ryggen å vært stolt:)) fortsett med bilde, er alltid spennende!
kest Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Tusen takk haybimmsen det blir jeg veldig gla for og høre har vært en lang men veldig lærerik utfordring. No har jeg vont i hode trur ikke den maska fuker litt engang må kjøpe ei bedre med tia så jeg ikke blir lakkskada Jeg fikk ikke brukt opp lakken som jeg hadde blandet så jeg pusset ned panser på innsiden og front bjelken så jeg slapp og kaste dyre lakken. også siste rest på innsiden av grill
M|Fjeld Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Veldig imponerende arbeid kest! Vær stolt, for detta ble seriøst bra! Få sammen bilen nå, spent på å se ferdig resultat
kest Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Tusen takk M|Fjeld Jeg skal stå på for og bli ferdig jeg begynner og å glede meg til og se hvordan det blir til slutt. Må bare si at det er go motivasjon og få hyggelige tilbakemeldinger takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå