Gå til innhold

e36 Alpine hvit, Orginalt Alpina B3 interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deler er kommet til postkontoret 10 lappa til oi oi det begynner og bli dyrt det hær, jeg har brukt masse over evne de siste månene så jeg får se når jeg får hentet dem ut :roll:

Har hatt en liten pause nå så jeg må få gjort litt i helgen.

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

:D koste å vœre kar vettu....e vel ikke så passanes i disse tider....hehe

men du har jo bil i mange år når du e fœrdi da....men e28 sug vel fort mer når du får bynt på den....har ei kjempelista til Snellingen,men vet ik om æ gidd no før jul :^o

får du hjulan på uten nye dela da???hadde vel vert greit å fådd i maskinisten???haha... 8):?

Skrevet

Ja det va den jula i mitt tilfelle er det vel den som ikke er så passende :roll: hehe

Når jeg får e28 i garasjen får jeg bruke penger over litt mer tid. Sykkeln må du vel ha strøken

i løpet av vintern ja :)

Hjulan får jeg ikke på før jeg har hentet deler er åtte foringer bak som skal byttes og stabstag foringer forran

så må nok vente med motor til det er i orden, men har mye annet som må gjøres så er ikke arbeidsløs :)

Skrevet

Har gjort litt, fått pusset og lakket M lister montert håndtak og ser hva seg syns om soting

av vinduer og jeg trur jeg liker det, men må muligens levere de inn til proffsoting for er ikke fornøyd med de som de er pga en del veldig små luft/ruskbobbler #-o

o6flfhjrnk25zyqfyclx.jpg

2qdof6ezuikmym0ylfpc.jpg

Listene som skal stå på skjermer må jeg prøve og jukse litt med siden glassfiber skjermene

er tykkere i godset går ikke orginal plugger igjennom så har prøvd og kuttet noe ganske hard gummi, laget spor i de og limt de fast, så kan jeg prøve og skru et par skruer i fra baksiden.

g1g9dx3otzapwi3z9a96.jpg

gvd01xnnslnqugs2228m.jpg

ri3p3o1nfsqhf2wi1rip.jpg

Men det gjennstår og se om det vil funke

z0x0idw300z9sqxs8ydn.jpg

ygwkuyh62mldnjz2kt65.jpg

o09jvtqo709wittbmewv.jpg

4bjtaf0uq5qkqluwlz4z.jpg

7kjybtzsvmav86j28nsd.jpg

hsxicxvv39faqw3gubum.jpg

Jeg har spurt en del folk om hvilken farge de mener M listene skal være og de mener hvit

men min personlige mening er sort så da ble det til det :)

Skrevet

Hehe jeg skjønner at du spør for det er ikke bra passform på de, og de er vel heller ikke så kule som jeg syns eller trudde de var når jeg kjøpte de for mange år siden.

Kjøper sikkert nye til sommern :wink: siden det koster meg 5000,.+ for nye orginale, har jeg ikke råd til det nå.

De andre jeg har er det mye rust på i nerkant og noen bulker, derfor bruker jeg disse inn til vidre :)

Tenker jeg kan kjøpe skjermer og sideskjørtene sammtidig med tanke på ei montering.

Skrevet

Tøft at du har valgt å lakkere selv. Jeg har også lyst til å prøve en gang. Kjøpte samme størrelse kompressor som deg i fjor med tanke på at jeg ville bruke den til lakkering :D Flott arbeid forresten! Personlig er jeg ikke så stor fan av de skjermene, men det er tross alt din bil :D

Skrevet

Takker Session

Det har vært artig og lakkere selv og blir nok og gjøre det flere gang så neste lakk prosjekt blir e28n, men det blir ikke før til sommern.

Med e36n har det blit mye arbeid i og med at det er den første bilen jeg prøver meg på og den var ikke et godt utgangspunkt for lakkering syns det har vært mye grunnarbeid for og få den lakkbar, men e28 er meget bra så det blir nok mye mindre grunnarbeid heldigvis.

Så vist du liker og lakkere så gled deg det er artig lykke til :D

Skal si meg enig med de skjermene så det kommer nok nye ettervært :D

Skrevet

Ja det ble jule ferie fra skruing en god stund mye annet som må gjøres, men jeg skal få hentet de siste delene nå de nermeste dagene. Må vel bli ferdig med det meste som skal bli gjort i vinter og det er litt kjappt, får dårlig samvittighet av og ha e28n stående ute nå etter det har kommen litt snø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...