Gå til innhold

e36 Alpine hvit, Orginalt Alpina B3 interiør

Anbefalte innlegg

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Det gjør ingen ting det haybimmsen fint med info :)

t1kefsuyar46zpis26kn.jpg

Ja da var det bare og komme i gang med pressing av foringer :)

jnrxspwb8klwbkphkcjo.jpg

Det tok jo si tid bare de siste foringen jeg tok forran, men ser frem til og få på hjulan igjen :D

Skrevet

foringer er ikke no artig prosjekt skulle kanskje tatt av hjullager og stikkakslinger fra bærebrua for det er veldig knotete og holde hele greia mens jeg skal sentrere det i den ukurante pressa, må vel og prøve og finne noe som passer så jeg får presset på ytter

ringen på de forskjellige foringene, hadde ikke det på den første så

det førte til at jeg måtte ta fram flammekastern :lol: og så får jeg eventuelt sage slik jeg gjorde sist gang.

8ioue4608iov3587ypij.jpg

j3yjvvbispt6zxkp5tgi.jpg

Skrevet

Den skru løsta mi har ikke vært der den skal så har ikke blidt ferdig med foringer, men har funnet ut at jeg må ta av lager og aksling for og få det til, skal prøve og å det gjort i dag eller i morgen.

Skrevet

Nei må vel prøve og knote ned en brukbar søknad for og få det til på rett vis vil helst slippe problemer om jeg blir stoppet [-X ellers har det blid mye hus, kjærring og unge den siste tia eie ikke overskudd til skruing. trenger sikkert et hardt spark bak for og komme i gang igjen :?

Skrevet

Hehe nice den dær :D , men det dær trur jeg blir problem og få godkjennt i artige norge :lol: man vet vel ikke helt før man har søkt på om noe er lov, men noen sier vel noe sånn som alt er mulig :lol::^o

Skrevet

En stund siden jeg har sett på tråden nå..

Skal si det går unna her!

Stå på og fortsett med det flotte arbeidet! :)

Skrevet

Takker

det har ikke gådd unna det siste, men det gikk jo fort ei stund hær før jul :D

holder på med foringer fikk ut hele den ene foringa for et par dager siden, men får ikke av skruen som holder hjul

lager på så tar den med til byen i morgen så får jeg se om en kompis har mulighet til og ta den av på jobb.

Skrevet

Trur jeg skal dra og kjøpe dette Universalsettet for demontering/montering av foringer og lager, 26 deler.

Da trur jeg jobben blir noe enklere, men det koster 2 tusen på biltema.

izh2eve9dtw6l9g05evp.jpg

Fikk ikke tid til og spørre om han kompisen kunne hjelpe i dag, så jeg får prøve meg litt mer på den muttern i løpet av kvelden. Var innom statens vegvesen i dag for og høre litt ang. ombygging, men traff ikke på de rette personene, men fikk tlf nr til tre stykk som jeg kunne prøve og ringe hær i Tromsø.Håpet på og slippe skriftlig søknad :roll:

Var og innom trondsen (bmw) hær i byen og snakket om ombygging og dær sa han at vist jeg fikk skriftlig fra statens vegvesen hva de krever så kunne trondsen ta inn bilen og sjekke at alt var gjort etter forskriftene og da skrive en anbefaling til staten vagvesen om og godkjenne bilen.

Så jeg må prøve og få en avtale med en av de tre på statens vegvesen for personlig oppmøte og prøve og få noe info forhåpentligvis skriftlig så kanskje jeg sparer noe tid i stede for og skrive og vente på svar.

• 3 weeks later...
Skrevet

Endelig fikk jeg av den muttern som har plaget meg en stund nå, riktig verktøy er fint og bruke :D

Da blir det fram gang i morgen for forhåpentligvis presset ut og presset inn foringer pusset ned, sinkgrunnet og lakket på den siden så vist alt det går greit så blir det montering av de nye/resturerte delene :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...