haybimmsen Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Sorry kest for At e bruka tråden din, men kanskje du med har nytte av det? kun bakaksling og kasse og motor da:p neste da er vell m3 bremser..takk for info!!)
kest Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Det gjør ingen ting det haybimmsen fint med info Ja da var det bare og komme i gang med pressing av foringer Det tok jo si tid bare de siste foringen jeg tok forran, men ser frem til og få på hjulan igjen
kest Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 foringer er ikke no artig prosjekt skulle kanskje tatt av hjullager og stikkakslinger fra bærebrua for det er veldig knotete og holde hele greia mens jeg skal sentrere det i den ukurante pressa, må vel og prøve og finne noe som passer så jeg får presset på ytter ringen på de forskjellige foringene, hadde ikke det på den første så det førte til at jeg måtte ta fram flammekastern og så får jeg eventuelt sage slik jeg gjorde sist gang.
kest Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Den skru løsta mi har ikke vært der den skal så har ikke blidt ferdig med foringer, men har funnet ut at jeg må ta av lager og aksling for og få det til, skal prøve og å det gjort i dag eller i morgen.
launcher Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 kommer du nån vei?? funne nåkka mer ut om godkjenninga?,,blir d gamle motorn først eller ??
kest Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Nei må vel prøve og knote ned en brukbar søknad for og få det til på rett vis vil helst slippe problemer om jeg blir stoppet ellers har det blid mye hus, kjærring og unge den siste tia eie ikke overskudd til skruing. trenger sikkert et hardt spark bak for og komme i gang igjen
haybimmsen Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Sparka deg hardt e da:) men husk familie e også viktig..
launcher Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Du... når du først skal søke om motorbytte..sjekk ut d hær bygget rimeli clean bil..finn alltids tak i en v8er og http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=20449
kest Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Hehe nice den dær , men det dær trur jeg blir problem og få godkjennt i artige norge man vet vel ikke helt før man har søkt på om noe er lov, men noen sier vel noe sånn som alt er mulig
KrHeLl Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 En stund siden jeg har sett på tråden nå.. Skal si det går unna her! Stå på og fortsett med det flotte arbeidet!
kest Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Takker det har ikke gådd unna det siste, men det gikk jo fort ei stund hær før jul holder på med foringer fikk ut hele den ene foringa for et par dager siden, men får ikke av skruen som holder hjul lager på så tar den med til byen i morgen så får jeg se om en kompis har mulighet til og ta den av på jobb.
kest Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Trur jeg skal dra og kjøpe dette Universalsettet for demontering/montering av foringer og lager, 26 deler. Da trur jeg jobben blir noe enklere, men det koster 2 tusen på biltema. Fikk ikke tid til og spørre om han kompisen kunne hjelpe i dag, så jeg får prøve meg litt mer på den muttern i løpet av kvelden. Var innom statens vegvesen i dag for og høre litt ang. ombygging, men traff ikke på de rette personene, men fikk tlf nr til tre stykk som jeg kunne prøve og ringe hær i Tromsø.Håpet på og slippe skriftlig søknad Var og innom trondsen (bmw) hær i byen og snakket om ombygging og dær sa han at vist jeg fikk skriftlig fra statens vegvesen hva de krever så kunne trondsen ta inn bilen og sjekke at alt var gjort etter forskriftene og da skrive en anbefaling til staten vagvesen om og godkjenne bilen. Så jeg må prøve og få en avtale med en av de tre på statens vegvesen for personlig oppmøte og prøve og få noe info forhåpentligvis skriftlig så kanskje jeg sparer noe tid i stede for og skrive og vente på svar.
kest Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Endelig fikk jeg av den muttern som har plaget meg en stund nå, riktig verktøy er fint og bruke Da blir det fram gang i morgen for forhåpentligvis presset ut og presset inn foringer pusset ned, sinkgrunnet og lakket på den siden så vist alt det går greit så blir det montering av de nye/resturerte delene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå